רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2024

מבזקים


 ✅ אבישי גרינצייג: ההחלטה לחקור את החשד לרצח מחבל עזתי מה-7 באוקטובר התקבלה על ידי פרקליט המדינה עמית איסמן בעצמו. בפרקליטות יש ביקורת כבדה מאוד על חוסר המנהיגות של איסמן, שמסתיר עובדה זו בזמן שהעובדים הכפופים לו חוטפים את הביקורת הקשה על החלטה שלא הם אלו שקיבלו בכלל.

✅ ווינט: 70% מהמנהרות שהתגלו ברפיח - נאטמו בצד המצרי :

✅ תא"ל במיל' אביגדור קהלני: "מדינת ישראל צריכה להפסיק עם ההשפלה. מי שחושב שיהיה הסכם כזה או אחר הוא משלה את עצמו כי מרצועת עזה תהיה אש עוד בשנה הקרובה! איפה העם החכם היושב בציון? אנחנו לא צופים לאן אנחנו הולכים?!" 

✅ מחקר של הכנסת: רק כ22,800 מפונים עדיין שוהים ב420 מלונות. עשרות אלפים מצאו פתרונות ביניים או שהחליטו לחזור לבתיהם. לפי האומדנים, יותר מ43 אלף מפונים מהדרום (מתוך כ74,500 זכאים לפינוי) חזרו לבתיהם וכ11 אלף מפונים מהצפון (מתוך כ68,500 מהזכאים לפינוי) שבו או נשארו בבתיהם.

✅ משרד הבריאות בעזה, המנוהל על ידי חמאס, הודיע כי 55 בני אדם נהרגו ו-123 נפצעו בתקיפות צה"ל ברצועה ביממה האחרונה. לדברי המשרד, 38,153 פלסטינים נהרגו ו-87,828 נפצעו ברצועת עזה מאז פרוץ המלחמה

✅ עמית סגל: תוך יומיים קיבלנו בצרפת ובבריטניה ממשלות בעייתיות מאוד שנשענות חלקית על גורמים אנטי ישראליים

✅ הנשיא ביידן אמש בטוויטר: "אגיד את זה הכי ברור שאני יכול: אני הנשיא המכהן של ארצות הברית. אני המועמד של המפלגה הדמוקרטית. אני נשאר במירוץ". בריאיון הלילה ברשת ABC אמר: "הייתי חולה בזמן העימות, הרגשתי רע מאוד. יודע שהעימות היה חלק רע במסע הבחירות שלי. תוצאת העימות היא אשמתי בלבד"

✅ מגישת רדיו בפנסילבניה בארה"ב, שקיימה השבוע ריאיון עם הנשיא ביידן בעקבות העימות הנשיאותי בינו לבין טראמפ, הודתה כי קיבלה שאלות מצוות הבית הלבן, ומתוכן בחרה בעצמה 4 שאלות - ששאלה לבסוף את הנשיא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.