רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2024

הערות והארות

 

היכן חברי הכנסת והשרים החרדים. למה הם לא מאתגרים את הכנסת ואת הבגצ. אם מקצצים לחרדים כי הם לא מתגייסים לצבא, הגיע הזמן שיצאו למאבק צודק לקצץ גם בתקציב של כל האונברסיטאות ברחבי הארץ כי גם שם יש הרבה חברה שלא מתגייסים אז גם להם צריך לקצץ בתקציב.
===============
אין שום בעייה בשמיעת חזנות ברמת גן, הבעייה היא שראש העיר פורץ גדר הראשון בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת ומניף את דגלי התועבה ברחבי העיר, מתקבל בכבוד בבית הכנסת ואף מקבל עלייה כ"כהן"....ומפעם לפעם במודעות על התפילות מופיע "במעמד ראה"ע"....
כיוון שזקוקים לתקציבי העירייה לצורך מימון החזן והמקהלה כורעים ומשתחווים לאותו כהן חלל....
===============
ר' חיים צריך להריץ את הרעיון שתהיה מדינה חרדית, אם השמאלנים מבקשים שהערבים יממשו את זכותם המדומה לממש מדינה פלסטינית, אנחנו מבקשים מדינה חרדית, מדינה שמועצגה"ת יחוקקו את החוקים וההסכמים, ובד"ץ ב"ב ועדה"ח יפסקו את המשפטים הממוניים, נקבל שטחים שיהיו תחת הממשלה של המדינה החרדית, שהמיסים שלנו ילכו למדינה זו, ושזה יהיה מוסכם באו"ם.
אין שום הצדקה שרק הערבים יקבלו מדינה ושטחים ואנחנו נמשיך להינמק תחת פסקי בג"ץ הגוזר גזירות בכל שני וחמישי כנגד החרדים בכל מה שהוא יכול לגזור, בלי אפשרות להקים מדינה עצמאית
===============
תא"ל במיל' אביגדור קהלני בערוץ 14: "מדינת ישראל צריכה להפסיק עם ההשפלה. מי שחושב שיהיה הסכם כזה או אחר הוא משלה את עצמו כי מרצועת עזה תהיה אש עוד בשנה הקרובה! איפה העם החכם היושב בציון? אנחנו לא צופים לאן אנחנו הולכים?!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.