רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ירחי: יו״ר ועדת חו״ב יולי אדלשטיין מקדם חוק שיכריח את צה״ל  להחזיר לשירות את אלפי המילואימניקים ששוחררו משירות מילואים בשנים האחרונות בלי סיבה מוצדקת.

✅ ברוב של 68 חברי כנסת:
מליאת הכנסת הצביעה בעד הצהרה הקובעת כי כנסת ישראל מתנגדת להקמת מדינה פלסטינית!

✅ צבי יחזקאלי ב103: "אם המודיעין שלנו לא יודע עד השלב הזה איפה סינוואר נמצא, זו יותר קונספציה מה־7 באוקטובר"

✅ ח"כ משה סעדה מהליכוד למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אני וחברי כנסת נוספים מהליכוד שפנו אליי - אין חלקנו עם הממשלה הזו אם ישראל תיסוג מציר פילדלפי. גם לשחרור מחבלי נוחבה אני מציב קו אדום".

✅ מתקפה חריפה על שר הביטחון מתוך הליכוד | ח"כ משה סעדה למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "גלנט הרופס הזה שכח איך נראית מלחמה. הוא לא לוחם, מי שנלחם בעזה הם הילדים שלי. כל מה שלגנט עושה זה משיקולים אישיים על מלא. הוא מבזבז קלפים חשובים של ישראל כי הוא חושש מבית הדין בהאג".

✅ עוזר של שופט בבית משפט שלום שלח איגרת למ"מ נשיא העליון פוגלמן ולשאר השופטים בישראל, ובה תקף את המערכת המשפט:  ״התוודעתי לגילויי חמלה כלפי מרצחים מצד מערכת המשפט". (ביני אשכנזי)

✅ בכירים בקואליציה ואופוזיציה ובהם: ליברמן, סער, ח"כים מהמחנה הממלכתי, יו"ר הקואליציה, יו"ר וועדת חוץ וביטחון קוראים במכתב לנשיא ביידן לחזור בו מהטלת הסנקציות כנגד תנועת צו 9: "גם אם אתה לא אוהב את עמדותיהם של המוחים אנו בטוחים שכמי שעומד בראש המדינה הדמוקרטיה הגדולה בעולם, תלחם על זכותם לחופש הביטוי והמחאה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.