רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ נעצר חשוד באיומים ברצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו – יחידת הסייבר בלהב 433 איתרה את החשוד, תושב בנימינה, שלפי החשד איים על ראש הממשלה בקבוצה ברשת האינסטגרם.

✅ ביידן בציוץ ששבר את הטוויטר עם כ 100 מיליון צפיות בעשר שעות: "אני חולה". בציוץ מתחת הוא יוצא נגד הבעלים של טוויטר: אילון מאסק והחברים העשירים שלו מנסים "לקנות" את הבחירות

✅ עמיחי שטיין: אחרי שסגנית האריס הסכימה לעימות סגני הנשיא, קמפיין טראמפ עוקץ ומבהיר - אנחנו מחכים לפרטים נוספים: "אנחנו לא יודעים מי הולך להיות המועמד הדמוקרטי לסגן הנשיא, אז אנחנו לא יכולים לנעול תאריך לעימות לפני הועידה שלהם. זה לא יהיה הוגן כלפי מי שקמאלה האריס תבחר בו כסגן הנשיא".

✅ ערוץ 7: השרות החשאי בארה"ב הגביר את האבטחה סביב הנשיא טראמפ לאחר מידע מודיעי כי איראן תנסה להתנקש בחייו עוד לפני הבחירות. סנטור רפובליקני: "על ביידן להבהיר כי זו תהיה הכרזת מלחמה"

✅ תחקיר הנסיון התנקשות בטראמפ: למעלה משעה לפני הירי, התקבלה התראה ראשונה לגבי המתנקש, תומס מת'יו קרוקס, כ"חשוד", והוא אף צולם על ידי כוחות האבטחה. אחרי כ-40 דקות, בשעה 17:51 (שעון מקומי), משטרת פנסילבניה הודיעה לשירות החשאי על "אדם חשוד עם מודד טווחים". שתי דקות לאחר מכן, ב-17:53 השירות החשאי הודיע לצלפים שלו על הימצאותו במרחב. 9 דקות לאחר מכן, ב-18:02, טראמפ עולה לבמה. שבע דקות חולפות וב-18:09, אנשים בקהל מזהים את הצלף החמוש על הגג, וקוראים בהיסטריה למשטרה. עוד 2 דקות יקרות מבוזבזות, וב-18:11 קרוקס פותח באש. אחרי 20 שניות, צלף חיסל אותו. העמדה הרשמית של האף.בי.איי היא כי המניע של המתנקש "אינו ידוע". (אריאל כהנא)

✅ האג הפלסטיני: בית הדין הבינלאומי בהאג ימסור מחר את ההחלטה שלו בנושא חוקיות החזקת השטחים הכבושים כפי שבית הדין מגדיר זאת בגדה המערבית במזרח ירושלים וברצועת עזה ע״י ישראל. ההחלטה תינתן בשעה 16:00 שעון ישראל והיא תשודר בשידור חי בערוץ של האו״ם.

✅ יובל יועז: בית הדין הבינלאומי לצדק יקדיש חודשיים לשמיעת עדויות בתביעתה של דרום אפריקה נגד ישראל לפי האמנה למניעת רצח עם - ומוקדם ממה שציפו בישראל: התביעה תקבל את כל חודש יוני 2025, ואילו ישראל תקבל את כל אוקטובר 2025.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.