רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ארי כהן: מתקדמים לבחירות? ח״כ ישראל אייכלר הגיש השבוע הצעת חוק לאישורה של וועדת השרים לעניני חקיקה, המבקשת להוריד את אחוז החסימה ל 1.5% כפי שהיה בעבר

✅ יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני: אני מגנה את הודעת לשכת ראש הממשלה בליל שבת שלא היה בה כל סממן של פיקוח נפש. אני מגנה את זה מכל וכל, הודעה מיותרת לחלוטין תוך כדי חילול שבת.

✅ 'מעריב': גורמים בכירים בממשלה מעריכים שהכנסת תצא לפגרת הקיץ ללא חוק הגיוס וככה"נ הנושא יידחה לחורף.

✅ קולדצקי ב'המחדש': אחד העצורים בחשד ל"רצח" מחבל הנוחבה הוא ק', חרדי תושב בני ברק. ק' נסע בבוקר שמחת תורה עם הג'יפ לעבר עוטף עזה תוך כדי שהוא מסכן את חייו למען עם ישראל. ק' אינו קשור למקרה שעורר סערה ולכן שוחרר על ידי בית המשפט.

✅ השר פרוש בישיבת הממשלה: "אני רוצה לקבל נתונים כמה מיועדים לגיוס בציבור הלא חרדי שלא מתגייסים"
גלנט: "15% כולל אלה עם סיבות רפואיות"
פרוש: "כמה משתמטים חילונים?! יש מספר מדוייק". 
גלנט: "לא יודע"
פרוש: "מעניין שאצל החרדים אתה יודע מספרים, אבל אצל החילונים אתה לא מכיר"
גלנט: "אני לא רוצה לפגוע בלומדי התורה, צריך לשמר אותם, אבל לחוקק הסדר".

✅ הלפרין ב'קול חי': במפלגות החרדיות עדיין כועסים על גלנט, כשטען בוועדת חו״ב ״יש הסכמה עם החרדים על גיוס 50% מהם״. ח״כ ינון אזולאי קטע ואמר לו ש״לא היה ולא נברא״. זה עלה לדיון בסיעת ש״ס שם כעסו על גלנט, גם בסיעת יהדות התורה כעסו על שר הביטחון - כך בין היתר ח״כ יעקב אשר טען: ״גלנט מפחד ממפגיני קפלן״.

✅ אברהם פריינד: מישיבת הממשלה. נתניהו לגלנט: "חוק הגיוס הוכן על-ידי גנץ ומערכת הביטחון, בממשלה של לפיד, בנט וליברמן. מה שהשתנה זה הנכונות של החרדים להתגייס בעקבות המלחמה. יש כאן הזדמנות היסטורית לעשות את הדבר הנכון ולהביא לגיוס של אחינו החרדים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.