רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ הפוליטיקאי החרדי הראשון שיוצא להגנת ינון מגל - השר גולדקנופף: "הניסיון  של גופים רבי עוצמה, לסתום פיות של איש תקשורת בכיר שמייצג השקפה ותפיסת עולם של ציבור רחב במדינת ישראל, עלול להיות מדרון חלקלק"

✅ ארגון העיתונאים והעיתונאיות: ״אנו רואים בחומרה את השעייתו של איש 103 fm, ינון מגל, בעקבות לחצים, לכאורה, של מפרסמים. אנו מגנים התנהלות זו בתוקף וקוראים להנהלת 103fm להחזיר את ינון מגל לעבודה״.

✅ הממשלה אישרה: השר יריב לוין ימלא את מקומו של ראש הממשלה בזמן שהותו בארה"ב

✅ עמית סופר, ראש המועצה האזורית מרום הגליל לאחר התקיפה בתימן: "אנחנו גאים בתגובה ההולמת של צה"ל בתימן. בוועדת השמות הבאה אולי נשקול להחליף את השם של היישוב אביבים לתל אביבים או לתל אביב, אולי כך מדינת ישראל תגיב חזק כששוב יפלו ביישוב טילים או כטב"מים כמו שקורה כבר 9 חודשים"

✅ יהודה שזלינגר ב׳רדיו 103׳ על הביקורת של טיסת נתניהו לקונגרס: ״אם נתניהו לא היה טס לארה״ב היו אומרים שהוא לא מקובל בארה״ב ושהוא הרס את היחסים, וכשהוא טס לארה"ב שואלים למה הוא טס בזמן מלחמה. זה פשוט הופך להיות בדיחה״.

✅ אתר ׳אייס׳: ינון מגל הושעה היום מתוכניתו ברדיו 103 בעקבות לחצים של בנק לאומי. מגל לא שובץ בתוכנית הבוקר שלו ושל בן כספית, לאחר שנתגלעה מחלוקת בינו ובין מנהלי התחנה על אופי התנהלותו בתקופה האחרונה בכלל, ובפרט סביב החרם על בנק לאומי אותו הוא מוביל, לאחר שהחליטו לא לפרסם ב׳ערוץ 14׳ ינון מגל מגיב - ״בנק לאומי מתנהג כמו מאפיה. אם מישהו חושב שהוא עדיין חי בימים שבהם התעללו בימין וסתמו לו את הפה אז הוא טועה טעות גדולה. הימים האלה עברו חלפו. אנחנו לא נשתוק מול בנק שעולה בקמפיין עם עומר אדם, ב-15 מילון שקל בכל המדיות האפשריות ומחרים את צופי ערוץ 14. הם ישלמו את המחיר. וזו רק ההתחלה״.

✅ מזעזע: 83 חיילים נחקרים בימים אחרונים בגלל שחיסלו מחבלי נוח'בה. השתגענו שחוקרים חיילים שחיסלו מחבלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.