רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ האמירה הכי חשובה של רוטמן נגד הפרקליטות: "המדינה לא הייתה קיימת ב-7.10, מאיפה יש לה את הסמכות הערכית לשפוט אזרחים וחיילים שיצאו באופן עצמאי להגן במקומה?" (בנצי רובין)

✅ המשטרה תפסה התקן נייד של שיחות שקיים אפי נוה עם אביחי מנדלבליט ואשתו לפני ואחרי המינוי של מנדלבליט לתפקיד היועמ״ש (אבישי גרינצייג).

✅ דיון מיוחד צפוי להתקיים מחר ב-22:00 שעון ישראל במועצת הביטחון של האו"ם בעניין מתקפת החות'ים על ת"א והתגובה הישראלית. זאת, לבקשת ארה"ב, צרפת ובריטניה ( עמנואל אלבז)

✅ ערוץ 7: דיווח ב"ניו יורק טיימס": הנשיא ביידן לא מתכוון לפרוש מהמרוץ לנשיאות לפני נאום נתניהו בקונגרס ביום רביעי "על מנת לא לתת לנתניהו את הסיפוק".

✅ הבית הלבן: "מכירים בזכותה המלא של ישראל להגנה עצמית. ארה״ב לא היתה מעורבת בתקיפה".

✅ הרופא של טראמפ: הקליע היה במרחק של פחות מרבע סנטימטר מפגיעה בראשו של הנשיא לשעבר. ‏הנפיחות חלפה מאז, והפצע מתחיל להחלים כמו שצריך.

✅ עמיחי שטיין: מהפך בתזרים המזומנים בבחירות: ביידן הוביל על טראמפ במשך חודשים, אבל כעת לביידן יש 281 מיליון דולרים לעומת 336 מיליון דולרים לטראמפ

✅ דיווח ב-NBC: ביל והילארי קלינטון הביעו תמיכה בהחלטתו של ביידן להישאר במרוץ לנשיאות, וקראו לתורמים להמשיך לתמוך בו 

✅ טראמפ מגיב לפרישה: "הוא הנשיא הגרוע בהיסטוריה האמריקנית. הוא הולך הביתה כנשיא הגרוע ביותר". טראמפ מוסיף: "יהיה קל יותר לנצח את האריס מביידן"

✅ ביידן הודיע שהוא תומך בקמלה האריס כמועמדת הדמוקרטים לנשיאות ארה"ב: " הגיע הזמן להתאחד ולנצח את טראמפ. בוא נעשה את זה."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.