רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 ביוני 2024

גול עצמי לבג"ץ

 

מאת פישל קדוש

ושוב תודה לבג"ץ, שהפציע עם החלטה שמרימה להנחתה להתרמה הגדולה בארה"ב. אין מה שיעשה קידום מכירות אצל גבירי אמריקה מהחלטה עויינת בתזמון מופלא שיפעיל בטורבו את המשאבה.
מעבר לדולארים, החשובים, האינטרס הבסיסי של הציבור החרדי הוא שלא יהיה כלל חוק גיוס!
הסוד ידוע, גם בלי חוק אי אפשר יהיה לגייס חרדים בעל כורחם, כל שכן בחורי ישיבות. הצבא יודע שאם ייעשה ניסיון לגיוס כפוי, גם הגיוס ברמה של היום יפסק, והחלטת בג"ץ תתגלה כגול עצמי מפואר.
את ההוכחה מספקים כל יום ה"מחבלים", הקומץ הקטן שאיש לא מעיז לנסות לגייס, ואיש גם אינו מנסה לעצור את קבוצת הקצה הזניחה שלהם כשהם חוסמים לשעות ארוכות את הדרכים הראשיות ובפריים טיים..
מיותר לומר מה יקרה כשאלה יהיו לא שבריר אחוז של החרדים אלא כל הציבור, ויתברר לכולם שבג"ץ חתום על עוד שער עצמי מדהים.
סירוב מופגן של החרדים לקבל את פסיקת בג"ץ גם יהיה תחילת הסוף של שליטת הדיפ סטייט הבג"צי, תוצאה חשובה מאד כשלעצמה. 
במקביל, בהעדר חקיקת פטור מגיוס לחרדים, 
לא תהיה ברירה אלא לגייס ערבים לשרות אזרחי, ובמקרה של סירוב לא יקבלו את ההטבות המופלגות שהערבים זוכים להם, בהעדפה קיצונית על פני כל היהודים ("מדינה יהודית" שהוקמה כדי לשפוך הררי כסף על הערבים, כל שכן החרדים, שהם העשוקים הרשמיים של ישראל.
לחילופין, השמאל שיגלה כי יקיריו הערבים משלמים את המחיר על הקמפיין המרושע שלהם, יניחו לחרדים ולישיבות תמורת שימור הסטטוס קוו.
על כל אלה שווה לחרדים לבצע את הצעד המפתיע שישאיר את בג"ץ ושאר שונאי ישראל בפה פעור. וישחרר את החרדים מהסחיטה הגדולה שנמשכת 75 שנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.