רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 ביוני 2024

דרעי ותנועת ש"ס יזכרו לדראון עולם כמי שהחריבו מקווה טהרה בישראל!!!



 

לכבוד הרה"ג חיים שאולזון שליט"א

אנו מבקשות בשם תושבות גן יבנה למחות באמצעותך בכלים שיש לך , ולנו אין על פריצת מקווה הנשים והריסתו בשכונתנו [שכונת המכבים] בישוב גן יבנה.
לצערינו אדם עם חזות חרדית הפעיל עם נוער ואף עובד כמנהל רישום במוסד חרדי [דולינגר באשדוד] החליט על דעת עצמו לפלוש למקווה טהרה של נשות השכונה באור יום עם פועלים, אשר גרמו הרס למבנה, בטענה כי רצונו להופכו למועדון נוער.
מקווה זה היה סגור כמה שנים עקב נזילות, וסוף סוף הובטח לנו לשפץ אותו ולהחזירו לפעילות.
הרב של הישוב לצערנו התנגד "משיקולים כלכליים וסדרי עדיפויות" והורה ליו"ר המועצה הדתית לא לשתף פעולה. והנה עתה מתברר כי איש אמונו מר מ. רביבו פלש למבנה והרס אותו, ועתה טוען הרב כי המקווה במצב שלא ניתן בכלל לתקנו.
יצויין כי עד כה [כבר שבועיים] הרב המקומי והמועצה הדתית לא מסכימים להגיש תלונה במשטרה כנגד העבריין, וגם המועצה המקומית מתעלמת.
התנהגות זו מעלה חשד סביר לשיתוף פעולה סמוי עם העבריין, שכן הוא פעיל מוכר בש"ס [מנהל תנועת ש"ס בגן יבנה] , ואילו הרב המקומי בן משפחתו של יהודה דרעי [אח של אריה], וח"כ ינון אזולאי נשוי לבת אחיו [הרב שמעון כהן], וחתנו [יעקב ישראל שושן] משמש כנהגו האישי של מר יהודה אבידן בכיר ש"ס ומנכ"ל המשרד לשירותי דת.
מצער שדווקא בתקופה שהמשרד לשירותי דת מצוי בידיים "חרדיות", והשר מטעם תנועת ש"ס, נותנים להרוס מקווה טהרה לנשים באישור שבשתיקה.
אריה מכלוף דרעי ותנועת ש"ס יזכרו לדראון עולם כמי שהחריבו מקווה טהרה בישראל!!!
דווקא חבר מועצה מקומית שאינו חשוד כחרדי [חיים שוחמי] , פועל נמרצות לעצור את הגזירה אך ללא הצלחה [מצ"ב סרטון שהוא צילם].
צריך לעצור את העוולה ולהשיב את המקווה לנשות השכונה וכמובן להעמיד לדין את העבריין המתחזה לרב , ולחייבו לשפץ את המבנה ולהחזירו למוטב!

בברכה כ.חני בשם תושבות השכונה

נ.ב. התמונות והסרטון צולמו על ידי חבר המועצה המקומית חיים שוחמי
ופורסמו אצלו בדף הפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.