רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ גיא ורון: 10 שיגורים זוהו לעבר מירון 

✅ דורון קדוש על השיגורים למירון: כולם נפלו בשטח פתוח, ללא פגיעות ביב״א מירון, ללא נזק וללא נפגעים

✅ לאחר הירי למירון: 18-19 שיגורים נוספים לגליל המערבי - אזור געתון וכביש 89 (כביש מרכזי באזור הגליל המערבי). ללא נפגעים, חזבאללה טוען שירה על מפקדת אוגדה 146. (דורון קדוש)

✅ חשש רציני שייאלצו השנה לבטל את ההילולה המסורתית במירון בל"ג בעומר - על פי נתונים מודיעיניים, החיזבאללה ימתין לבואם של עשרות אלפים ואז ישגר טילים במטרה שייהרגו כמויות גדולות של אנשים

✅ חדשות 13: משרד החינוך הודיע לשבעה תלמודי תורה כי הוא שוקל לשלול את רישיון המוסד שלהם - לאחר שהפרו את הנחיות פיקוד העורף וקיימו לימודים בימים ראשון ושני השבוע, חרף ההגבלות שהוטלו במסגרת ההיערכות למתקפה האיראנית נגד ישראל .

✅ שלזינגר ב'ישראל היום': בדיונים על חוק הגיוס החרדים הסכימו - נתחיל בגיוס של 25% מכל  מחזור גיוס (שמוערך בכ־12,600 מלש"בים בכל שנה), ואחרי כמה שנים, שעדיין לא נקבע מספרן, נגיע עד ל־50%-45%(!) מהמחזור. והנה זווית הסתכלות מעניינת: גם החרדים מודים למעשה שאפשר יהיה לגייס בכל שנה כ־6,000(!) חרדים. מדובר במספר אסטרונומי, בהתחשב בעובדה שכיום מצליחים "לגרד" בקושי 1,200 חרדים שיגיעו לבקו"ם.

✅ שלמה רייכמן בקול ברמה: בשבועות האחרונים נפגש הרב לייבל ממנהיגי החרדים העובדים עם גורמים בקואליציה ובאופוזיציה, גורמים המעורים בתוכן הפגישות אומרים, המטרה להביא למתווה שמוסכם על חלקים בקואליציה ובאופוזיציה, ועל בסיסו להגיע למשא ומתן עם החרדים

✅ שר החינוך יואב קיש בוועידת ישראל היום: "אנחנו מחויבים להעביר חקיקה שתכניס חרדים לשירות משמעותי בצבא ובשירות האזרחי. לא נצליח בכפייה לשלוח ניידות משטרה צבאית לפונוביז' והר חברון''.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.