רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ השר גולדקנופף לאדמקר ב'וואלה' על מחדלי ה-7 באוקטובר: "הפקת לקחים או חשבון נפש על מה? על שלא יצאתי לאבטח שם? כדי שאצטרך לעשות חשבון נפש על מה שקרה, הייתי צריך לכהן קודם שתי קדנציות לפחות"

✅ דפנה ליאל: שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, אומר בראיון חג לוואלה כי נתניהו עושה כמיטב יכולתו לפתור את משבר הגיוס אך אם לא יצליח הממשלה תתפרק -"ברגע שהחוק לא יעבור כפי שהובטח לנו, אלבש את הקפוטה והשטריימל, אכתוב מכתב, אעזוב את הכנסת ואוביל לבחירות. לא אהסס דקה אחת. אנחנו גם מצפים ונדרוש את תקציבי הישיבות שהופסקו בגלל החלטת בג"ץ רטרואקטיבית".

✅ יואב זיתון ב'ויינט': ראש אמ"ן אלוף אהרון חליווה פורש מצה"ל.

✅ אבי מוסקוב: זה די ברור שראש אמ"ן אהרן חליווה המתין להודיע על פרישתו שעות ספורות לפני פסח וליל הסדר במטרה למשוך כמה שפחות תשומת לב ושלא יפתחו איתו ומחדלו מהדורות.

✅ נתי קאליש: פרסום ראשון: אדם שהיה אחראי למותם של 1400 איש הודיע למשטרה על כוונתו להתפטר וללכת הביתה. מעתה הוא יבלה את חיייו בנעימים עם פנסיה תקציבית גבוהה. המשך יום נעים, דובר מדינת חלם.

✅ עמית סגל: מכתב שנוסח עם עורך דין צמוד
לא כתב ״נכשלתי״ אלא ״אגף המודיעין בפיקודי לא עמד במשימה״
ועוד ועוד
לא נכשלתי אלא לוקח אחריות
לא נושא את הכאב העמוק של הכישלון אלא של המלחמה

✅ ווינט: יהודה פוקס הודיע באחרונה לרמטכ"ל הלוי על כוונתו לפרוש מצה"ל בקיץ, בתום שלוש שנים כאלוף פיקוד המרכז. למרות שיכול היה לקבל תפקיד משמעותי במטכ"ל לאחר המחדל ב-7 באוקטובר, בחר לפשוט את המדים. הסיבה: תחושת מיצוי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.