רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ ישי כהן: משה ארבל מתקפל מהר מהצפוי מההצהרות בנושא הגיוס ו"חשבון הנפש" ומכריז ב'קול חי': "לומדי התורה הם שבט הלוי של הדור, הם לא רק אינטרס דתי אלא אינטרס לאומי. "בכל נושא כולל בגיוס יש לנו את מועצת חכמי התורה וכולנו כפופים אליה באופן מלא בלי כחל וסרק"

✅ אברהם פריינד: השר מאיר פרוש במליאת הכנסת מתייחס לסערת חוק הגיוס: "כיום אין במדינת ישראל הסדר חוקי ליהודי שרוצה ללמוד בארץ ישראל. בעיניי זה קטרוג על מדינת ישראל, ובימים האלו כל אחד מבין מה זה אומר. צריך לפעול בזריזות כדי למחוק את החרפה הזאת" 

✅ משבר קואליציוני? הודעת ׳עוצמה יהודית׳ - ״בשעות האחרונות הודיעו נציגי הסיעות החרדיות לשר בן גביר כי לא יאפשרו את העברת הרשות לאכיפת מקרקעין למשרד לביטחון לאומי. בן גביר וחברי סייעת ׳עוצמה יהודית׳ הודיעו ליו״ר הקואליציה כי החל מהיום סיעת ׳עוצמה יהודית׳ לא מחויבת למשמעת הקואליציונית״.

✅ בן גביר מאיים על החכי"ם החרדים: "אתקע את חוק הגיוס אם לא תתמכו בהעברת היחידה לאכיפת מקרקעין לסמכות המשרד לביטחון לאומי" בן גביר מאשים כי החרדים סגרו דיל על החוק עם הערבים.

✅ אברהם פריינד: מאחורי הקלעים של המאבק בין החרדים לבן גביר: בן גביר דרש משקיף בוועדה של הקומה הכשרה. למיטב הבנתי, ראש הישיבה הגרמ"ה הירש נתן לכך אישור וכך גם רבנים של ש"ס. לקראת ההצבעה על היחידה, בן גביר הקשיח עמדות וביקש נציג, אך החרדים סירבו בתוקף והמו"מ התפוצץ

✅ ח״כ טיבי במליאה: שבן גביר לא יערב אותנו במלחמות היהודים על טלפונים כשרים. אם חוק הגיוס יהיה תלוי בנו אנחנו נצביע נגד הממשלה למרות שזו לא עמדנו ההיסטורית. חבורה של שקרנים. (אמיר אטינגר)

✅ מרים אימו של בנימין אחימאיר הי"ד לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״הבשורה הייתה קשה. הוא נאבק במחבלים במשך דקות ארוכות ונלחם על ארץ ישראל, עם מסירות נפש לעשות את המלחמה לכבוד השם יתברך. זה מנחם אותנו. המסר שלנו זה להמשיך באחדות״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.