רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ 'הארץ': שר הביטחון יואב גלנט חתם אתמול על צו מעצר מינהלי למשך שלושה חודשים לנער דתי בן 16 מירושלים החשוד במעורבות בפרעות בשבת בכפרים פלסטיניים בגדה המערבית. הפרעות פרצו לאחר שנמצאה גופתו של הנער בנימין אחימאיר .

✅ היועצת דואגת לבריאות המחבלים - אטינגר ב'ישראל היום': מסמך סיכום דיון חושף: שאלות ההבהרה של נציגי היועמ"שית לבן גביר ושב״ס על תנאי המחבלים בכלא לרבות הנוחבות  - זאת במסגרת גיבוש עמדה לעתירה נגד תנאי המזון של המחבלים. נציגי היועצת שאלו: ״מדוע אין להם פירות בניגוד להמלצות הדיאטנים שהוצגו? איך זה לא פוגע להם בבריאות?

✅ שר הפנים משה ארבל: ״אין עוררין שתנאי הכליאה של מחבלים בכלל ומחבלי הנוח׳בה הארורים בפרט חייבים להיות מחמירים ביותר. אסור לרחם על אכזרים והדבר כלל לא שנוי במחלוקת. ההתנהלות הפופוליסטית של בן גביר כביכול יש דעות חלוקות בנושא וכי עלתה ממשרד המשפטים דרישה לאספקת פירות למחבלים, שקרית, חוטאת לאמת ומלבה שנאה. האמת אהובה יותר״.

✅ איילת שקד מגיבה להקלטות השיחה שלה עם אפי נווה: זה לא נעים לראות איך מכינים נקניקיות. זה ודאי לא נעים לשמוע הקלטות אישיות על ניהול מהלכים פוליטייים ומינויים. בכל תחום.. אגלה לכם סוד - השופטים הם בשר ודם, וגם שיחותיהם בעניינים אלו התנהלו באותה הדרך. פוליטיקה היא אומנות האפשר, בכל מערכת.

✅ בג"ץ ידון בהרכב מורחב של 9 שופטים בעתירה נגד התיקון לפקודת המשטרה, שהרחיב את סמכויות השר לביטחון לאומי. לפי עמדת היועצת המשפטית לממשלה שהוגשה לבג"ץ, התיקון אינו חוקתי והוא מאפשר פוליטיזציה של הפעלת הכוח המשטרתי

✅ השחיתות בצמרת? אבישי גרינצייג מדווח כי השופטת שזכתה לדירוג הגבוה ביותר לקידום למחוזי על ידי נשיאת בית המשפט השלום בתל אביב היא רונית פוזננסקי כץ, שהדחתה משיפוט נמנעה ברגע האחרון בעקבות עתירה לבג״ץ שביטל ברוב של 2 נגד 1 את החלטת בית הדין למשמעת להדיח אותה משיפוט. ממלא מקום נשיא בית המשפט העליון עוזי פוגלמן צירף את שמה לקידום.

✅ ערוץ 14: אנו שמחים להודיע ששרון גל נשאר  בערוץ 14 יגיש את הרצועה של השעה 19:00, ומאחלים לו בהצלחה. את הרצועה של השעה 18:00 יגישו במשותף אראל סגל ושמעון ריקלין.

✅ אתר ׳אייס׳: ׳ערוץ 14׳ בהישג חסר תקדים - הגיע למקום הראשון ברצועה של 16.00 עד 17.00. הנתונים - ׳ערוץ 14׳ - 95.500 צופים. ׳ערוץ 12׳ - 89.200 צופים. ׳ערוץ 13׳ - 65.000 צופים ו׳כאן 11׳ - 13.200 צופים בלבד 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.