רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 באפריל 2024

מדד הדמוקרטיה הארצי - בני ברק בתחתית

 

מדד הדמוקרטיה הארצי פורסם: עיריית בני ברק "מככבת" לרעה בתחתית הרשימה | גם אמון תושבי בני ברק בעירייה בתחתית הרשימה | ועדת הביקורת העירונית שבראשה עמד יעקב וידר קיבלה ציון 100 | וידר: "כך נראית עירייה שמשרתת את העסקנים ולא את התושבים, אמשיך להיאבק שזה ישתנה"

עיריית בני ברק שוב "מככבת" לרעה, והפעם בדירוג הדמוקרטיה ברשויות המקומיות בישראל לשנת 2023. בנושא אחד עיריית בני ברק קיבלה ציון 100 והוא בתפקודה של ועדת הביקורת, בראשה עמד יעקב וידר, חבר המועצה הלוחמני מהליכוד. 

הדו"ח המפורט שפרסמה היום תנועה 'קדימה', בוחנת שלל מדדים ובהם את אמון התושבים בעירייה, האיזונים והבלמים הקיימים בעירייה, עד כמה קיימת שקיפות לתושבים, את המקצועיות העירונית, מה מידת שיתוף התושבים בקבלת ההחלטות החשובות, ייצוגיות ומעורבות ציבורית וכן הלאה. 

השקלול כולל גם סקר שנערך בכל עיר, ומביא לידי ביטוי את התחושה שקיימת בקרב תושבי בני ברק, ומעניק גם הוא את הדירוג הנמוך ביותר לעיריית בני ברק ואת תחושות אי האמון החריפות הקיימות בקרב התושבים כלפי העירייה. 

את הרשימה מובילה לחיוב עיריית ראשון לציון, לאחריה עיריית מודיעין, מכבים רעות, וכשכאמור את הרשימה סוגרת מלמטה עיריית בני ברק. 

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד מסר בתגובה: "המדד מוכיח שוב את צדקת המאבק שלי בשחיתות ובסיאוב הקיים בעיריית בני ברק, במקום שהעירייה שהיא מהעשירות בישראל, תשרת את תושביה ותפתח את העיר ותתקן את התשתיות המרוסקות בה, העירייה משמשת כמנגנון ג'ובים ותקציבים של העסקנים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.