רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 באפריל 2024

"הנאורים" היו מיעוט בחיל האוויר וב-8200 כשם שהם מיעוט בדובדבן ובסיירת גולני


מאת  פישל קדוש

השמאל בפניקה מההצלחה המדהימה של ישראל בניהול נמרץ של ביבי בסיכול המתקפה האיראנית שהסתיימה במופע זיקוקי דינור, וכדי למזער נזק כל השופרות קיבלו  טקסט אחיד: "זה אנחנו". אנחנו ולא "הם". או האנחנו גירסת שמולפבי: "הנאורים". "אנחנו יכולים". הבעיה הקטנה חוסר המודעות החולני. ראינו את הביצועים של "הנאורים" בשמחת תורה, ראינו את היכולות שלהם שהעמידו הר של גופות. ראינו איך כנופיה של ברברים יחפנים שפורצת ממעמקי הג'ונגל של עזה ומכה אתכם שוק על ירך, כובשת את ישוביכם, שוחטת את ילדיכם בלב הארץ, מרטשת את זקנים, ואת היתרה חוטפת. 
ראינו גם את ביצועיכם מאז פסגת חכמתכם, אוסלו, שהביאו עלינו נהרות דם. ראינו את החוכמה שלכם שהולידה את הקונספציה, שהיא הטימטום בהתגלמותו. 
וכן, אנחנו מכירים את הטופ שלכם, את האינטליגנציה של מפקדי הצבא, למשל של גנץ, שאף אדם שפוי לא היה נותן לו לנהל חנות פלאפל בכפר סבא, כי יוביל אותה לפשיטת רגל, כמו את 'המימד החמישית. או אייזנקוט, או חלוץ שיוצר בעית אבחון, האם הוא חולה נפש או סתם חסר דעת. והפסיכי הזה היה מפקד חיל האוויר של הנאורים וכבונוס רמטכ"ל.
מותר גם לסרב להתרשם מהגבורה יוצאת הדופן של הטייסים. הם מקבלים מכסימום בטחון, כמעט 0 סיכונים.
הגבורה שייכת לאלה מהמחנה של הלא נאורים, שקופצים על רימונים, רצים חשופים בראש הגייסות וסוחבים איתם עלילות גבורה ממנהרות עזה. הם גיבורים, הטייסים אינם גיבורים, אלא אוכלים מנעוריהם דבש מכפיות (תרוודים) של זהב, גוזרים קופונים ומושכים פנסיות תקציביות עד 6 ספרות. 
מה שיותר חשוב, זה להודות שהעובדה שהטייסים ברובם מהשמאל, אינה מגיעה מכשרונות עילאיים של מישהו, אלא רק מחסימת שערי חיל האוויר, 8200 ועוד כמה יחידות "מהוללות" בפני מי שלא נולד בעין גב או בצפון ת"א, וחטאו העיקרי שהוא חובש כיפה או שקוראים לו בוסקילה. 
לפי ההישגים חובשי הכיפה והבוסקילות בתחומים אחרים אפשר לקבוע ש"הנאורים" היו מיעוט בחיל האוויר וב-8200 כשם שהם מיעוט בדובדבן ובסיירת גולני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.