רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ ועדת הכנסת אישרה את פגרת הקיץ. ‏חן אביגדורי מ'מטה משפחות החטופים' בוועדה: "כל אחד מחברי הכנסת שהרים את ידו - אני הולך לבדוק טוב טוב מה הוא עושה"

✅ מהומה בוועדת הכנסת בהצבעה לאישור הפגרה לאחר שח"כ פינדרוס הגיב "יאללה יאללה" לבן משפ' של חטוף שאמר שיבדוק מה כל אחד מהח"כים עושה בפגרה

✅ עמית סגל: גלעד שליט הוחזר כשהכנסת הייתה בפגרה, כך גם גופות גולדווסר ורגב

✅ הציונות הדתית: דווקא כשהחזית המדינית צריכה לפגוש אחדות ישראלית, סער בוחר אחרת ומחליש את החיילים ואת המשך המלחמה. מצער מאוד ששוב השיקולים הפוליטיים גוברים אצל סער על ערכים ומהות, ממש כמו בממשלה הקודמת כשישב עם עבאס .

✅ חבר ועדת חוץ וביטחון ח״כ דני דנון לשעבר שגריר ישראל באו״ם בקול ברמה: ״היום אנחנו משלמים מחיר על החיבוק דוב שקיבלנו מארה״ב אחרי ה-7 באוקטובר. נתנו לאמריקאים דריסת רגל גדולה כשהם השתתפו בקבינט המלחמה. צריכים לבצע את הפעולה ברפיח גם ללא אישור של האמריקאים"

✅ שירית אביטן: נתניהו מחריף את הטון נגד הממשל הדמוקרטי, דוחף את הרפובליקנים בארה"ב להפעיל עוד לחץ לטובת מדינת ישראל ולא נופתע, כך טוענים גורמים בישראל, אם גם יגיע לנאום שם בקרוב (על רקע ההזמנה שכבר נשלחה לחלל האוויר) :

✅ שר התקשורת שלמה קרעי: הקומבינטור האמיתי הוא גנץ וכפילו/סגנו גלנט. הם מגוייסים על מלא להפלת הממשלה. לצה״ל יש אפשרות מיידית להחזיר לשירות מילואים פעיל עשרות אלפי חיילי מילואים קרביים ושאינם, שקיבלו פטור ממילואים רק בגלל עצלנות ורשלנות של צה״ל (החלפת מערכות מחשוב) אף אחד לא מנסה אפילו לגייס אותם. מצג השווא שיש דחיפות בגיוס חרדים שאין תורתם אומנותם באופן "היסטורי ובלי קומבינות" כדברי גנץ, הוא לא יותר ממניפולציה שקופה להפלת הממשלה. בג״ץ, היועמ״שית (שצריך היה להדיח כבר מזמן), גנץ, גלנט, ובגיבוי התקשורת כמובן, חוברים יחדיו להפלת הממשלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.