רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באפריל 2019

מבזקים

גרינצייג בטורו במוסף החג של 'קו עיתונות': זאב פליישמן, שנבחר למשבצת החרדית בליכוד ששוריינה למקום 43 ברשימה, צפוי להיכנס לכנסת לאחר העברת החוק הנורבגי המורחב כפי שהתחייב נתניהו לאיחוד מפלגות הימין.

מקלב אוהב את אחמד טיבי - איתמר אייכנר ב׳ידיעות׳ - במהלך ההתייעצויות בבית הנשיא היו כמה רגעים מרגשים כמו החיבוק החם בין רפי פרץ לח“כ גילאון מ׳מרצ׳ שמתנייד על קלנועית, או לחיצת יד לבבית בין ח“כ מקלב לאחמד טיבי.

‏פריי חושף ב'קו עיתונות': יותר מ-40 חברי מועצה חרדים מכל הארץ חתמו על עצומה שתוגש לראשי המפלגות, בדרישה להתנות את כניסתם לקואליציה בקידום חוק תגמול חברי מועצה והחזר הוצאות. החוק עבר כבר בועדת הפנים.

ארי קלמן: "‏בזמן שבדגל התורה מביאים את אליהו ברוכי (מקום 10) רק לישיבות התקשורתיות באגודת ישראל משתפים את אליהו חסיד (מקום 9) בכל הדיונים והמהלכים. מה זה זה אומר על הכוונות שלהם?".

ועדת הבחירות פרסמה את התוצאות הסופיות שיוגשו מחר לנשיא ריבלין - ׳הליכוד׳ 35 מנדטים. ׳כחול לבן׳ 35 מנדטים. ש״ס 8 מנדטים. יהדוה״ת 8 מנדטים. ׳העבודה׳ 6. ערבים 6. איחוד הימין 5. ׳ישראל ביתנו׳ 5. בל״ד 4. ׳כולנו׳ 4 ו׳מרצ׳ 4.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.