רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בינואר 2019

מבזקים

ישראל פריי בתיעוד בטוויטר: מרב הדיסקוטקים לרב הקראוונים: הרב יצחק דוד גרוסמן נצפה באולפן הנייד של מירי רגב במגדל העמק. לדבריו, "רגב מסמלת את החיבה לארץ ואת השורשים לתורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל".

אילה חסון בטוויטר: ‏צחוק הגורל כמו שאומרים, אחת הסיבות לכעס הגדול של אהוד ברק על נתניהו. בזמנו כשעוד היו בשיח, ברק הפציר בנתניהו לא למנות את מנדלבליט למזכיר ממשלה, בגלל פרשת הרפז אשכנזי( מנדלבליט כפצ״ר לא העביר ליועמש מידע בזמן אמת ועוד) ברק אמר על מנדלבליט דברים קשים, אבל נתניהו התעקש למנות אותו.

ג'וש בריינר ב'הארץ': יו"ר לשכת עורכי הדין והחשוד בשוחד מיני אפי נוה הגיש תלונה במשטרה נגד העיתונאית הדס שטייף בגין גניבה ופריצה לפלאפון שלו.

לוינסון: ‏בני גנץ לא היה ח"כ דקה, לא היה שר דקה, לא התראיין מאית שניה, לא עושה כמעט דבר, כל נוד תגובה או סרטון שיוצא מכיוונו מביא מיד פושים מכל האתרים (למעט הארץ) עשרות ומאות תגובות אם הוא כזה או כזה או כזה או כזה. לא יודע, מתחיל לחשוב שהוא בכל זאת מבין משהו מהחיים שלו במיתוג ופוליטיקה

ביהמ"ש פסק כי חבר הכנסת יהודה גליק יזכה בפיצוי מהמשטרה שמנעה ממנו לעלות להר הבית, בסך של 7,500 שקלים וכן תשלום שכר טרחת עו"ד על סך 6,000 שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.