רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בינואר 2019

מבזקים

אלי ישי והפלג בחוץ? ח״כ יעקב אשר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - מי שירצה להיות חלק מהמפלגה החרדית המאוחדת, יצטרך לקבל את מרותן של אחת משלוש מועצות גדולי התורה של דגל, אגו״י או ש״ס.

הסוקר רפי סמית לקאהן ב"קול חי": "בסקר שערכנו בתוך הציבור החרדי, המפלגה המאוחדת מגיעה ל-15 מנדטים. בהליכה נפרדת, תירשם ירידה. לא בדקנו עדיין את עמדת הציבור הלא חרדי. מזמין הסקר: גורם חרדי לא מפלגתי"

‏חה"כ לשעבר ניסים זאב ב׳קול ברמה׳ - אחדות היא חיובית, אך אם ש״ס תרוץ ברשימה מאוחדת רבים יצביעו לליכוד ולא לש״ס. אני מאמין לדרעי שש״ס שווה 6/7 מנדטים אך בריצה נפרדת, יחד עם אגודה נביא 4. אני מקווה שש״ס תרוץ עם יחד ותביא יותר מנדטים וג' תביא את המנדטים שלה.

אלירן טל ב׳ערוץ 20׳: יש התקדמות משמעותית באיחוד בין המפלגות החרדיות - סופית: מי שיעמוד בראש הרשימה הוא יו״ר ש״ס השר דרעי. כל הסקרים שנעשו מנבאים למפלגה כ- 15 מנדטים. לפי ההסדר האחרון ׳הפלג׳ בפנים

ריבלין בטויטר: ‏שמעתי שהוזמן סקר על הכדאיות האלקטוראלית של האיחוד החרדי. הכלל בסקרים הוא שהמזמין מקבל מה שהוא רוצה. סקר אמיתי צריך לכלול שתי שאלות בלבד. האם הצבעת בעבר למפלגה חרדית. אם התשובה היא לא השאלה הבאה היא האם בעקבות האיחוד תצביע כעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.