רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בינואר 2019

מבזקים

׳מרכז העניינים׳ חושף: יש כבר טיוטה למיקום הסדר של הרשימה המאוחדת. בראש הרשימה: יו״ר ש״ס השר דרעי. בעשרת המקומות הראשונים יהיו: 4 מקומות לש״ס, 3 לאגו״י ו-3 ל׳דגל׳. מקומם של נציגי ׳דגל׳ יהיו לפני נציגי ׳אגודה׳.

עוד מ׳מרכז העניינים׳: במידה ו׳הפלג׳ כן ישולבו יש 2 תנאים: שזה יהיה רק יהושע פולק ושהם יהיו בעשרייה השנייה. סוכם גם שש״ס תקבל את התפקיד הממלכתי הגדול הראשון.

ח״כ יעקב אשר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - יהדוה"ת תצא מאוחדת בכל מקרה לבחירות האלה, לא נרוץ בנפרד. מתנהל מו״מ בין המפלגות, ואני מעריך שבימים הקרובים נוכל לצאת לציבור עם הבשורה על איחוד מלא ביהדוה"ת. בעבר הלכנו יחד עם חריקות, הפעם מדובר על שוויוניות אמיתית.

ח״כ יעקב אשר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - נעשה סקרי עומק מקצועיים כדי לבדוק היטב את הכדאיות של המהלך. צריך לוודא שלא נפסיד מצביעי ש״ס פוטנציאלים שירתעו מהאיחוד, ומצד שני לדאוג שש״ס חלילה לא תגיע למצב שלא תעבור את אחוז החסימה.

ח״כ יעקב אשר לזיגמן ב׳קול ברמה׳ - ביוזמת האחדות יש קצת אמת וקצת ספינים, אבל בהחלט יש כוונה כזו ורצון מצד הרבנים. זהו נושא חיובי שאסור לדחות אותו, אבל הדרג הפוליטי עדיין לא עוסק בזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.