רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בינואר 2019

מבזקים

ליכוד News: כ-152 מועמדים הגישו את מועמדותם ברשימה הארצית ובמחוזות. המזכירות תדון בבקשת השר גלנט ומועמדים נוספים לקיצור פז"ם.

בעקבות ההחלטה של עיריית בני ברק וחברת השילוט שלא להציב מודעות בחירות של מפלגת מרצ עם תמונתה של יו״ר המפלגה, ח״כ תמר זנדברג, הגישה היום מפלגת מרצ התראה לפני תביעה כנגד עיריית בני ברק וחברת השילוט.

ארי קלמן: ‏היום בצהריים, כשהשמועות על פרישתו החלו להגיע, השאיר לי משה מונטג הודעה ארוכה בה הכחיש את הדברים וכינה אותם "בלבולי שכל". הערב, כפי שאתם כבר יודעים, הוא הכריז קבל עם ועולם על פרישה. האמת, לא מפתיע, מונטג פרש בדרך שאפיינה את הקדנציה שלו - חוסר יושר.

ח"כ יעקב מרגי תוקף ב"קול חי": "בבית שמש היתה תקיעת סכין בגב מצד דגה"ת. לא יתכן שהשותפות שלנו והדאגה שלנו לערכי היהדות בעיר תהיה חד צדדית. לא חתמנו על הסכם קואליציוני לפני חודש כי הרבנים אמרו שא"א להפקיר את האידישקייט. מה קרה עכשיו?".

בכיר ב'דגל' ל'קו החרדי' על דברי מרגי: "את הסכין תקעו שס לדגל התורה ברכסים, בפתח תקווה, ברחובות, בביתר, בגבעת זאב ובערים נוספות. דגל התורה נתנה את התמיכה המלאה למועמד שס בבית שמש למרות הרוב המוחץ של דגל בעיר. שס לא סיפקה את הסחורה בעיר ובית שמש נפלה. גם לצביעות יש גבול. כנראה המטרה להוציא את השד העדתי לקושש כמה קולות לבחירות לכנסת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.