רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

מבזקים

פרלשטיין ב'ידיעות ירושלים': אחרי ההפסד בירושלים - בכירים באגו"י מחפשים את האשמים וטוענים כי "התבוסה - בגלל העסקונה בסביבת ליצמן".

פרלשטיין מחר בידיעות ירושלים: ‏אחרי ההפסד בירושלים - בכירים באגודת ישראל מחפשים את האשמים וטוענים: "התבוסה - בגלל העסקונה בסביבת ליצמן". ומי היה חבר בפורום הסודי שעשה הכל על מנת להוביל את מועצת גדולי התורה של אגודה לתמוך פומבית במשה ליאון?

'ישראל היום': ח"כ משה גפני מכחיש את השמועה לפיה הוא מעכב את העברת 1.3 מיליארד לרכש אוטובוסים ותשלום לנהגים בגלל ויכוח על שמירת שבת, לטענת גפני הסיבה האמתית היא העדר סעיף רכש גומלין.

גורם בכיר באגודת ישראל ליוחאי דנינו ביום ליום על רקע המתיחות בין שלומי אמונים לדגל התורה: "סביר להניח שבבחירות הבאות לכנסת שוב נרוץ יחד אבל המלחמות שלא נגמרות עשויות לפגוע ביהדות התורה גם באגודה אך גם בדגל נתקשה להסביר למצביעים שלנו למה לצאת להצביע לרשימה מאוחדת"

שמעון גולדברג לשלומי גיל ב'משפחה': כל הטענות שלא פעלנו לטובת אבוטבול מופרכות מיסודן. המטות של אגו"י היו הכי פעילים בעיר. הצלתי את אבוטבול פעמיים גם בהגשת הרשימות וגם בביהמ"ש שם ייצגתי אותו כשרצו לפוסלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.