רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בדצמבר 2018

מבזקים

ח״כ מיהדוה״ת לבלום ב׳קו עיתונות׳ - ״הפיגוע ממערכת הבחירות לא נקודתי, זה בכל הארץ. לא ידענו בחיים מערכת כזו: בי-ם, בבית שמש, באלעד, בפ״ת, בחיפה ובביתר. בכל עיר ששמים עליה אצבע המחלוקת נמשכת כאילו אנחנו חודש לפני הבחירות ולא חודש אחרי״.

אבי בלום בטורו ב׳קו עיתונות׳: גפני וליצמן שוחחו ביניהם מאז הבחירות אך לא בעניין הכי חשוב על חוק הגיוס. עם נתניהו לעומת זאת הם כן שוחחו על הנושא אבל כל אחד לחוד. גפני לא רוצה לספר מה הוא דיבר, אבל הכחיש את הפרסומים שאיים על רה״מ. זה באמת הדבר האחרון שאנחנו צריכים עכשיו: איומים ואולטימטום.

בלום בטורו ב׳קו עיתונות׳: לא קרוואן אחד של הפלג, אלא שמונה קרוואנים על שטחים ירוקים הונחו בב״ב בשבועות שקדמו לבחירות. רובינשטיין נכנס לזירה בעיניים פקוחות. הוא יכל למסמס את פניית התושבים, צעד מהסוג הזה אולי היה מקנה לו שקט לטווח הקצר, אך מנטרל באחת את כוח ההרתעה שחיוני לכל ראש עיר שנכנס.

עוד מבלום ב'קו עיתונות': את העמדה הרשמית של דגה"ת השמיע השבוע ח"כ יעקב אשר: ״הובהר לראש הממשלה שלא נוכל להיות שותפים בממשלה בשעה שייערמו קשיים על בני ישיבות בגלל שאין חוק המסדיר את המשך לימודם הרציף באופן חוקי״.

הערב במהדורה ב'כאן 11': תיעוד ממצלמה נסתרת של אישה ירושלמית המשכנעת בנות לא בהכרח דתיות להנפיק פטור מטעמי דת בפתח לשכת הגיוס בירושלים "המטרה שלהם לחלן אותך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.