רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בדצמבר 2018

מבזקים

קול חי במתקפה על השר דרעי - עו"ד עמית חדד למימרן בקו"ח: הוכח במחקרים רבים ובדו"ח דורנר שכלא אינו מחזיר אדם למוטב אלא ההיפך. אנחנו חייבים לשנות את החשיבה על המושג שנקרא כלא. עבריין חושש להיתפס, אבל הוא לא שוקל את מעשי הפשע במידה למס' השנים שישב בכלא. האכיפה היא המרכז ולכן צריך להעביר את עיקר הדגש מהכליאה לאכיפה

הממונה על החינוך במדינת ניו יורק, מרי אלן, שיקרה לרבנים שנפגשו עמה כדי לפתח קשרים, בכדי שתקל מעל החינוך החרדי. לאחר שהבטיחה כי תפתח בדיאלוג ותעדכן אותם בכל מדיניות חדשה בנושא החינוך, היא פירסמה דרישות חדשות ולא הסכימה בפגישתה עם אחד הרבנים, לתת לו עותק מהן.

מקלב ניסה לשכנע את ליצמן שיסכים לפשרה בענין חוק הגיוזס, הוא הדגיש כי אם אגודת ישראל לא תסכים לפשרה דגל התורה תפרוש מהקואליציה. ליצמן השיב כי אם החוק יעבור אגודת ישראל פורשת מהקואליציה. למקבל ברור הערב כי בענין הזה הוא יכול לשכוח מפשרה הולכים עד הסוף

מלשכת ח"כ אשר נמסר: נציגות של תושבי עפרה ביקשו תמיכה בהסדרת התב"ע ביישוב בו גרים מאות משפחות וזאת בעקבות הפיגוע המחריד שחוו בשבוע שעבר. ח"כ אשר נענה לבקשתם לאות תמיכה והזדהות עם כאבם.

מיכי אלפר על הפסד אגודה בחיפה:"סגן השר ליצמן הוא יהודי מכובד המייצג חסידות מפוארת, אבל כוחה של חסידות גור בחיפה לא עולה על 750 קול מתוך 12,000 קולות של מצביעי שס"ג. נא לקחת דברים בפרופורציה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.