רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 באפריל 2018

הצד השני בפרשת המנהלת הגב' מלכה לייפער העצורה ומיועדת להסגרה לאוסטרליה


כדרכנו בכל ענין להביא גם את הצד השני, חייבים אנו להיות הגונים כלפי כל צד נפגע ומביאים את מה שיש להם לומר להגנתם
 
לכבוד הרב שאולוזון
שלום רב!

בערב פסח, נודע לי  כי שכנתי מילדות הגב' מלכה לייפר ,נמצאת במעצר , ובתנאי מאסר שנית ,
ההכרות הבלתי אמצעית  שלי עם הגברת לייפר ועם משפחתה הקרובה,לא הסתדרה עם מסע ההכפשה , ההאשמות וההשמצות שהינן מנת חלקה בשנים האחרונות.

כיון ששהיתי בשבועיים האחרונים בארצנו הקדושה, (אני מתגוררת בנכר)  היה לי ההזדמנות לבדוק את העניין לעומק,  ולשוחח על כך עם חברותיה ,ידידותיה הקרובות, ועם בני משפחתה.

 נחשפתי לצד האחר של הסיפור,לדברים שמעולם לא היגיעו לתקשורת, ולאחר מחשבה רבה, חקר העניין ,והתעסקות רבה  בנושא  הגעתי למסקנה כאובה וקשה :

הסיפור של המנהלת מאוסטרליה הינו עלילה שפלה ובדיונית , המורכבת מגורמים שונים הבוחשים בקדירה, ומתוחזק בתקשורת בשל  אינטרסים רבים ומגוונים.

כל זאת על גבה של אשה צדקנית כשרה וישרה שלא עשתה ולא תעשה עוול , היא סובלת ומתמוטטת ,ואין פוצה פה ומצפצף,,ומשפחתה נרדפת על לא עוול בכפה.

העלילה סבוכה ,ואני רוצה להתחיל להדוף אותה, במעט חומר למחשבה:

כידוע ארגון JCW , ממנהטן מימן חוקר ישראלי שיעקוב אחרי הגברת לייפר בשנה האחרונה.
הממצאים שהביא אותו משרד עלובים ביותר, הייתי מצפה ,שיובא ויתועד ,על ידי חוקר זה ממצא/ים שיעידו שהגברת אכן מסוכנת לציבור,
מה החוקר הזה חידש ?, שהיא עורכת קניות ומדברת בטלפון, שהיא מחייכת.  בשביל זה צריך משרד חקירות.
הרי כל אדם במצב נפשי תקין או ירוד, עושה דברים פשוטים אילו.

התעסקתי בעבר עם משרד החקירות הטוב ביותר בארץ, מנהל המשרד אמר לי אז כך: אם הנחקר בעייתי באמת- אני מוכיח לך את זה תוך 24 שעות, אם הוא לא בעייתי-גם אם אעקוב אחריו חודש- לא אמצא בעיה.

ואני לתומי שואלת , היתכן????????

מלכה לייפר עד היותה מנהלת באוסטרליה, התנהגה כאחד האדם, היתה מורה טובה , ולא היו עליה תלונות.
מלכה לייפר- מיום חזרתה מאוסטרליה, אין עליה תלונות, (ראה מכתב מצורף),  לקחו משרד חקירות ולא מצאו שום פגם בהתנהגותה היום יומית.

הישנה כושי עורו ונמר חבורבורותיו?????????
 הרי עד גיל 40 היא לא הורשעה !!!!!!!!!!!!, מגיל 47 כשחזרה מאוסטרליה היא לא הורשעה !!!!!!!!! , רק פתי יאמין שבאוסטרליה היא שינתה את עורה !!!!!!

היגיע הזמן לומר את האמת- העדות שהעידו הבנות ,היא עדות שקר, שבזכותה הבנות קיבלו למעלה ממליון דולר פיצויים,
היגיע הזמן לומר את האמת , הסיפור מתוקשר באופן לא פרופורציונלי, העלילה הזו משמשת גורמים לאינטרסים סמויים מהציבור.

וכל מי שיעזור להוכיח את השקר הגס הזה , יבורך

לא יתכן שהכוונות הטובות /הטרנד לחשוף פגעים בקהילה , יגרום להפלת והפללת אישה צדיקה חפה מפשע.

 במצורף ,מכתבים ועדויות , של הרב יצחק זילברשטיין שליט"א ,עליו חתום גם מאור ישראל ר' חיים קנייבסקי, וכן מכתב מרבה של עמנואל המסתמך על  מאור הדור הרב וואזנר זצ"ל.

ואני מבקשת ממך בזאת לפרסם את הדברים בהקדם

מן השמים תבורך

צ. טל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.