רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

הערות והארות


עושה רושם שכל הסאגה עם מצבו של הרבי מויזניץ מונסי שמידרדר ומתייצב באופן סידרתי  וכו' כל דיווחים לתקשורת זה בעיקר מסע יחצנות לר' ישראל בנו ואחיינו איך שהם מצליחים לייצב את מצבו במופתיהם.
אולי מישהו יסביר לי איך ר' ישראלטשע מב"ב עודכן באמצע סעודה שלישית כשעוד לא יצאה שבת אצלו ובארה"ב בודאי היה אמצע השב"ק על כך שמצב הדוד קריטי?כנראה שיש כאלה שאוחזים שלהודיע לו כדי שהוא יעשה מופת והמצב קצת יתייצב זה בגדר פיקוח נפש שדוחה מלאכות דאורייתא בשבת.
===================
לגישת ריבלין חנינת אזריה תפגע בביטחון ישראל.חנינת יואליש קרויס לא פוגעת בביטחון ישראל.מירי רגב: נשיא המדינה פגע במוסד החנינה ובחר גם הוא להפקיר את אלאור
===================
‏'יתד נאמן' מתעלם מאיום פרישת ליצמן מפני שזה נגד היחצנו"ת של גפני - אתם מבינים, הם צועקים כי המאבק הוא על 'השבת' אבל כשזה מגיע ליחצנו"ת וקרדיט אז אין עוד שבת אלא פוליטיקה בלבד - אלו ואלו בכזב מכזבים
===================
במאמר ב'המודיע': "פרישה מהממשלה עלולה לגרום הפסדים לא רק לחרדים אלא גם לציבור כולו, אבל השבת חשובה יותר".
אם כן מדוע זה שנים מכרתם אותה תמורת שטח לבניה ותקציבים למוסדותיכם?
===================
אני רואה את התמונות מכינוס השלוחים, מחד. ואת ההודעה של מחבלי הפלג על המשך התפרעותם בכבישים, מאידך. ואני תוהה ביני לבין עצמי תראה איזו מורשת השאיר אחריו הרבי מחב"ד זצ"ל ומה השאיר אחריו הרב ש"ך זצ"ל. 
===================
שנים אוחזים בשם שמים אלו אומרים ב770 ואלו אומרים בכביש גהה ובבית המשפט הצבאי הבוקר
===================
חלם ברחוב המחבלי - הם מפגינים על שחבריהם עצורים ומקריבים עוד למעצר, היום עצרו עוד איזה איזה ארבעים וכמה, ומי יודע כמה מהם יעבירו למשטרה הצבאית, אז איפה החכמה, אתם רוצים לראות את חבריכם משוחררים, אז למה אתם מקריבים עוד למעצרים? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.