רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בנובמבר 2017

איך הוא השפיע עליו להניח תפילין

השליח בעיר ראשון לציון הרב אליהו  סגל שליט"א, טס עם אשתו המנוחה חני ע"ה בדרכה האחרונה, למרות השבר הגדול כדרכו, הוא לא יכול לשבת במקומו, והוציא את נרתיק התפילין מהתא העליון במטרה לזכות יהודים במצוות הנחת תפילין במשך הטיסה, הוא ניגש בראש ובראשונה לקדמת המטוס שם שוכנת המחלקה הראשונה, הרב אלי מבחין בזוג ישראלים אמיד יושב ומשוחח, ניגש אליהם מאשר שהם יהודים ומציע לבעל להניח תפילין, האיש גיחך וענה "איזה תפילין אפילו בר מצווה לא עשו לי, עזוב זה לא בשבילי". גם אשתו באה לעזרתו ואומרת "אין מה לבקש ממנו, הוא לעולם לא יעשה את זה".
הרב סגל ניסה לשכנע שיש כאן מעמד מיוחד, אנחנו יותר קרובים לשמים.. אבל הרגיש כי שכנועיו נופלים על אוזניים ערלות. לפתע הרצין הרב סגל ואמר לגבר שמולו, אספר לך משהו, ואחרי שאספר לך אתה בודאי תניח, הגבר היה מסוקרן, מה תספר שישכנע אותי?! תשמע, אומר הרב סגל, מאיפה אתה מגיע? עונה הגבר, אני מגיע מטיול ארוך עם אשתי מארה"ב.
"גם אני נמצא כאן במטוס עם אשתי", עונה הרב סגל, "רק שאני איתכם כאן והיא בתא המטען בארון.. מחכים לנו תשעת ילדינו היתומים בקוצר רוח להיפרד ולקבור את אימם.." האישה החלה לבכות בקול,  והגבר נעמד מיד להניח תפילין! קרקפתא דלא מנח תפילין לעילוי נשמתה, שלושת המבוגרים דמעו כילדים במעמד הבר מצווה המוזר בין שמיים לארץ…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.