רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 במאי 2017

הבחורים בגלל ל"ג בעומר לא לומדים כבר לפחות שבוע

לכבוד לוחם מלחמת השם ר' חיים שאולזון

רק בבלוג הזה כתבו והתחננו להורים לא לשלוח את הבחורים למירון, כולם שתקו

אתמול יום ג' בערב פגשתי ידיד שפרנסתו זה לדאוג לנוער הנושר שעדין מסתובב בישיבה [אין לו עמותה ללא מטרת רווח הוא מקבל כסף על העבודה שעושה] 

בחורים שחוץ מכובע על הראש לא עושים כלום במשך היום ואותו ידיד תפקידו לדאוג להם שישארו במסגרת הישיבה שילמדו במשך היום שעה שעתיים שיתפללו שלוש תפילות ביום 

אותו ידיד מטבע הדברים ‏מסתובב בכל יום בכמה ישיבות ומכיר הרבה הבחורים בישיבות 

הוא פגש אותי ואמר לי אחרי בין הזמנים קשה לי להחזיר לשגרה את הבחורים אבל מסתדר, אחרי חתונה בחצר הקודש עוד איך שהוא מסתדר,  אבל אחרי ל”ג בעומר אני רואה מי חזר עם עליה רוחנית ומי ר”ל ירד 
אומר לי אותו ידיד, אני רואה מי היה שבת במירון ואיפה היה מי היה במירון שעתיים וחזר ומי הסתובב 10 שעות ומי הסתובב 24 שעות

ואומר לי למשגיחים אין את האומץ להגיד שאסור לנסע למירון בל”ג בעומר 

האדמו"רים יודעים מה נעשה אבל התמונה בפרנצעס מלאים שווה יותר מהבחורים 

וממשיך לספר היום כבר יום שלישי בערב אין ישיבה אין סדרים מיום חמישי אחה”צ עד עכשיו, אולי מחר יתחילו קצת ללמוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.