רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 במאי 2017

שביתה בגני 'קן ציפור'

החל מהיום יום שני, שביתה...
 בגני הילדים, "גני קן ציפור" באלעד, של משפחת פורוש, ראש העיר אלעד...
 ההודעה מיועדת להורי הילדות גני קן ציפור באלעד.
 הורים יקרים, כפי שידוע לכם, הגננות של גני קן ציפור באלעד, המחנכות במסירות נפש את בנותינו, בנותיכן, חינוך יהודי טהור על טהרת הקודש, ובדרך ישראל סבא, התאגדו לפני כשנה, לחטיבה החרדית בהסתדרות, ולפי המלצת הרבנים, ובי"ד חשוב בבני ברק, כדי לעמוד על זכויותיהם הבסיסיות שנרמסות, ולמרבה הצער, ע"י אנ"ש, עסקנים שרואים לנגד עיניהם את הכסף, ולא את זכויות העובד החרדי.
 בשנה החולפת, ניסינו בכל דרך אפשרית להגיע להידברות עם ההנהלה, כדי לחתום על הסכם קיבוצי, שבו יעוגן תנאי העסקתם, וזכויותיהם, המגיעות להם ע"פ כל דין, ולרבות דין תורה. 
יתרה מכך, סוכם עם ההנהלה לפני כמה חודשים, שנדון לפי דין תורה, בדרך של זבל"א, שזה בוחר את שלו, וזה בוחר את שלו, אך ההנהלה התלה בנו, ודחתה אותנו שוב ושוב, ובכל דרך, וזאת כדי למשוך זמן עד סוף השנה.
 אך לפני כמה ימים, יצא לו, המרצע מהשק. 
בשבוע שעבר, ההנהלה חילקה לכ 30 גננות, מכתבי שימוע לפני  פיטורים, וזאת כעונש, על זה שהם התאגדו, ובטענה כי אין מספיק רישום!!! 
בדרך כלל, כל שנה ההנהלה פותחת גנים חדשים, אבל השנה ובאורח פלאי, פתאום אין רישום!!!
 לכן, לאחר קבלת היתר מדיינים לענייני ממונות, שהורו לנו, שנעשה הכל, אבל הכל, כדי שאפילו גננת אחת לא תפוטר, הוחלט, בעצה אחת עם דעת תורה, שהחל מהיום, יום שני יב' באייר התשע"ז, לא יתקיימו לימודים, עד להודעה חדשה, גני קן ציפור באלעד יהיו סגורים, ולא יתקיימו בו לימודים, עד שההנהלה, ומנכ"ל הגנים מר אורי ברים, יבטלו את רוע הגזירה, מעל כ 30 גננות העושות מלאכתן קודש. 
אנו קוראים בזאת, לראש העיר מר ישראל פרוש, הבן של סגן שר החינוך, מאיר פרוש, שידוע לנו, ולפי המכתב ששלחנו למנכ"ל העמותה, ושהגנים שייכים לו, שיתעשת ויבטל את חרב הפיטורין מעל כ 30 משפחות אנ"ש, תושבי העיר אלעד, וציבור בוחריו, ויפה שעה אחת קודם. 
אליכם תושבי העיר היקרים הורי הילדות, רוצים אנו לחזק אתכם, אתם בודאי מבינים את הצער שיש למשפחות הגננות, ושחרב הפיטורין הונחת על ראשם.
 לכן, בהודעה זו, אנו קוראים שוב, לראש העיר ישראל פרוש, ולמנכ"ל העמותה, מר אורי ברים, היושב לו אי שם בערי ירושלים, ומצודתו פרושה על העיר אלעד, לבטל את חרב הפיטורין, מעל משפחות שלמות מאנ"ש, ויפה שעה אחת קודם, זה בידיים שלכם. לכן מהיום, ועד להודעה חדשה, לא יתקיימו לימודים, בגני קן ציפור באלעד.
 בברכה, הוועד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.