רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 במאי 2017

שחיטת ליובאוויטש או סחיטת ליובאוויטש - פרק ראשון ‎

מאת איש חב"ד

לכבוד ר' חיים שאולזון

שלום וברכה!

כמי שמכירים למעלה מארבעים וחמש שנה, ולצערנו הציבור הצעיר בחב"ד לא יודע כמה אימון זכית מהרבי ועידודים בלתי פוסקים, כאשר הייתה נחבא אל הכלים אבל שבאת ראו על הרבי שמחה, וכל פעם שעברת הרבי היה נותן לך עבור העיתון ושלא תפחד מאף אחד, ולא פעם רבים השתאו לראות את היחס המיוחד הזה מהרבי בכל הזדמנות,  ואין לי ספק שהכוח הרב שיש לך ללחום על דברים שהם בציפור הנפש של היהדות והחסידות זה בזכות הברכות והכוחות שקבלת מהרבי וזכית לעשות לו נחת רוח ולשרת את גדולי החסידות בדור האחרון כעבד נאמן שלא על מנת לקבל שכר וללא כבוד ולכן מתקיים בך היום כל הבורח מהכבוד הכבוד רודף אחריו ותלמידי חכמים כל זמן שמזקינים דעתם מתיישבת עליהם. אשריך!

לעצם העניין, בחב"ד ישנה אגדה אורבנית שסוחרים ממולחים דאגו להעצים אותה בשביל ביזנס נטו שהם קוראים לזה "שחיטת ליובאוויטש". אגב, הרב שאולזון אני מציע לך לעבור על כל כתבי הרבי מכתביו התוועדויות צעטלעך ולא תמצא מעולם ולו פעם אחד ויחידה את המושג "שחיטת ליובאוויטש".  אם תמצא תקבל כל מה שתבקש. ויתירה מכך אם תתבונן היטב בכתבי הרבי תמצא ההיפך שהרבי מבקש להסתמך על אחרים בכשרות ושזה לא העניין של חב"ד. בדיוק ההיפך מהמסחרה הזולה והאיומה שמתרחשת לנגד עינינו בחב"ד תוך תופעת בריונות עבריינית של סוחרים שהשתלטו לנו על החיים.

אז איך כל זה קרה וכיצד סוחרים מושחתים (ממולחים בלע"ז) שגילו את הפוטנציאל החב"די הפכו מושג נעלה וקדוש של "שוחט חסידי וירא שמיים" למושג פוליטי מסחרי מגעיל  וניצול רבנים תמימים (חלקם מאד לא תמימים ועוד נגיע אליהם את הכל נוריד על השולחן) שלא מבינים בכשרות, שבין השחיטות של אותם סוחרים, למושגים הנעלים של שחיטה חסידים למהדרין מן המהדרין אין בכלל קשר ולו מקרי.

שים לב ר' חיים  לתופעה מדהימה, בעוד שבחב"ד נושא הפעילות של הרבנים בקהילות שואף לאפס מינוס 200. בנושא כשרות וההכשרים שם הם פורחים כפטריות אחר הגשם. מעניין אה? וכל אחד עם פלומבה מדהימה ועם שמות ומותגים מפוצצים עוף אנ"ש עוף חב"ד. מזל שעדיין שעוד לא קראו לאחת השחיטות "עוף הרבי" או  "עוף המשיח". אבל אל תדאג לפי מה שקורה בענף הזה בחב"ד זה יגיע.

אז איך זה קורה. המושג שחיטת ליובאוויטש שהומצא לקוח מהדאגה של החסידים לקחת שוחט ירא שמיים מרבים מי שכל כולו מונח בעבודת ה' ובחסידות ומפחד להכשיל יהודים וראו עליו שהוא ירא שמיים מרבים. נדמה לי שבכשרות הרב לנדא שהוא עצמו כידוע חסיד חב"ד  תמצא אצלו  את הסוג של היהודים הללו שעונים להגדרה של שוחטים חסידים ירא שמים מרבים.

אז אם ניקח את הממוצע של השוחטים בשחיטות החב"ד המסויימות (ואני מדגיש מסויימות כי יש שחיטות ששם עושם השתדלות ניכרת מאד להיות מהדרין ואנחנו נפרט את הכל בהמשך התחקיר) נמצא ששוחטים שם רחוקים מחסידות כרחוק מזרח ממערב  בחלק מהמקרים יש שוחטים שחלקם גם לא מתקבלים אצל הרבנות, אז מה הפטנט של אותם סוחרים שהמציאו את שחיטת ליובאוויטש, שמעתי שהרבנים שלהם מצאו פטנט עולמי כדי להכשיר את העוף לשחיטת ליובאוויטש לפני השחיטה הם פותחים לשוחטים שחלקם גם בלי זקן או מקוצץ פרק תניא ומבקשים מהם לקרוא כמה שורות כעין קמיע ואז השחיטה נהפכת לשחיטת ליובאוויטש והמסחטה מתחילה לפעול. והחב"דניקים שמסתנוורים מהמותגים לא מבינים איך עובדים עליהם בעיניים. זה לא כל השחיטות ועוד בהמשך הפרקים נבדל ונסביר כל כשרות בחב"ד מה רמתה האמיתית רבנות או רבנות מהדרין או גלאט חרדי. נניח את הכל על השולחן בגלוי ובאומץ.

הרב אשכנזי הוא למעשה הרב הראשון בעשרים השנים האחרונות שאז החלה אנרכיית השחיטות לשבור את השחיתות הזאת וכולנו תפילה שהוא יצליח. כי הכשרות הממוצעת בשחיטות ליובאוויטש הם ברמת כשרות הרבנות הראשית. זה המצב!

בפרקים הבאים ננתח כל שחיטה בחב"ד מי הם בעלי האינטרס באותה שחיטה ומה האינטרס של הרב המכשיר. מי הם השוחטים המזדמנים שפותחים איתם ספר תניא וכיצד עושים צחוק ולעג וקלס מכל המושג הקדוש והנעלה של שוחט חסידי ירא שמיים.

אנחנו כמובן ניתן לחברות המסחריות בחב"ד ובעלי המותגים להגיב על ממצאי התחקיר שהושקע בו מאות שעות כולל צילומים ועדויות אבל הציבור יתחיל להיחשף לראשונה  מה באמת קורה בענף שחיטת ליובאוויטש שכל השומע את השם הזה בטוח שאליהו הנביא בכבודו ובעצמו שוחט שם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.