רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

ההקלטה שמרעידה את עולם התקשורת החרדית: "לשרוף את המועדון, בפרט את קול ברמה"

מאת צוות פיצ'יפקעס

רבות נכתב על המאבקים בין שתי תחנות הרדיו החרדיות קול חי וקול ברמה ועל האינטרסים הפוליטיים הברורים המזוהים עימם, אך דומה שההקלטה הזאת, המגיעה מתוך שיחה פנימית בין שני אנשי תקשורת חרדים בכירים, משנה את התמונה ומצביעה על גבולות שנחצו וקווים אדומים שהיטשטשו.
בהקלטה שהגיעה לידי האתר החרדי פיצ'יפקעס, נשמע שדרן הרדיו החרדי הבכיר, ועד לא מזמן מגיש תוכנית הבוקר הפופולרית ברדיו 'קול חי', דוד חכם, מתבטא בחריפות נגד רדיו קול ברמה ומשתשמש בקודים מעולם הפשע ביחס לסגירת הרדיו ודרכי הפעולה הנדרשים לכך.
"אדרבה ואדרבה, הלוואי שתסגור את זה, אני הראשון שיברך, פותח חכם. "אתה מנסה לקנות את קול ברמה? טוב מאוד. הלוואי שתעשה את זה. הלוואי שיקום הבן אדם ויסגור את הבסטה לגמרי. הלוואי", נשמע חכם בהקלטה בשיחה עם מישהו שזהותו אינה ידועה.
כאן מעלה חכם הילוך ובטון החלטי וגבוה הוא אומר לבן שיחו: "שרוף את המועדון, תשמע לי. יבוא גאולה ויהיה פתרון להרבה אנשים. תשמע לי, שרוף את המועדון!".
בהמשך, מסביר חכם מדוע טוב לו ש"המועדון יישרף": "כי נמאס לי כבר! אני רוצה שהמועדון יישרף. אתה לא מבין? הכח של תחנות הרדיו ירד. אני חייב את הרדיו חלשים. אתה יודע איזה פרנסה אני יעשה אם זה לא יהיה קיים? הם יהיו חלשים, הבנת?"
בפעם השלישית חוזר חכם על הדברים ומבהיר: "שרוף את המועדון, תשמע לי. גם את קול ברמה. בפרט את קול ברמה".
בהמשך, מתייחס חכם להסכמים כלשהם, ככל הנראה, לקראת רכישת הרדיו, ואומר לבן שיחו: "הבעיה שעם ההסכמים שהם עובדים, הם מפצלים את זה להסכמים של אינטרנט, של חארטות, של בארטות. אני ישיג לך את זה", מסיים חכם בבטחון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.