רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בפברואר 2015

שמשו של הרב שך רפאל וואלף: מעשי המחבלים הם נגד דעת הרב שך ונגד הוראותיו

הרב רפאל וואלף נאמן בית הרב שך אומר :
אני יכול לתת לך רשימה של 20 תלמידי חכמים מובהקים שהרב שך היה מתייעץ איתם בקביעות בלימוד זה  הרב יעבץ. ר' חיים ברמן ועוד, והם כולם לא איתם.
אנשי נצח הם שקרנים מובהקים ואנשי מרמה. הם רוצים להכריז כעת שלא להצביע אבל הרב שך אמר שמי שלא מצביע הרי הוא מחלל שם שמים. אנחנו לא רוצים חיבור איתם כי הם אנשים שמחנכים לאי ציות לגדולי ישראל,
אני הייתי בישיבת המועצות והיה לר' שמואל אויירבאך זמן לומר מה שרצה והוא ממש לא הציג את אותה תמונה שהם מנסים להוציא,
מדוע ראש ישיבת חדרה אינו מגיע להפגנות בצומת שילת ושולח ילדים בני 16 לעשות את העבודה השחורה הזו ובשביל מה?
אם המצב הוא אכן כל כך נורא מדוע הם מסתתרים ולא באים להפגנות,
גם בזמן החזון איש בתקופת בן גוריון בחורים התייצבו לדיחוי וגם לבדיקות דבר לא השתנה מאז חקיקת החוק החדש,
הרב שך אמר בעצמו שאם תיגזר גזירת גיוס על בני הישיבות עם ישראל ישאר אוהב ונאמן לארץ ישראל אך לא יוכל להרשות לעצמו שתיעקר ממנו התורה ולכן ירד בהמוניו לחו'ל כדי שלא תשתכח תורה מעם ישראל ואני שואל את אותם אנשים אם המצב הוא אכן כ'כ נורא שיועילו בטובם לסדר ויזות המוניות לאיטליה כדי להימלט מהגיוס,
הרב שך לא אמר להישאר כאן ולהעצר אלא ללכת לחו'ל,
הם באים ונאבקים למען התורה?  ההפגנות שלהם והתססה של הבחורים הצעירים זה הביטול תורה הכי גדול שהיה אי פעם,  בחורים לא לומדים וכל הזמן מתעסקים במאבק ובוויכוחים , ולא ייתכן קיום תורה על ידי ביטול תורה,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.