רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בפברואר 2014

הם לא חרדים

מאת חושב

זו רק דעתי

החרדים יצאו לרחובות בחורי ישיבות השתוללו ברחובות הערים כאחרוני הפרחחים תוך כדי שהם שורפים מכל הבא ליד ומשחיתים רכוש.

אני עומד מהצד, מסתכל, נגעל וחושב לעצמי, יכול להיות שאני חרדי?
יכול להיות שאני חלק מהם?
יכול להיות שאלו פניה של הציבור החרדי?
ואז הבנתי.
אני חרדי!
הם לא חרדים!

בחור ישיבה שמסוגל להרביץ לשוטר
בחור ישיבה שמסוגל לצעוק לשוטר נאצי
בחור ישיבה שמסוגל להצית ניידת משטרה
הוא לא חרדי!!!
אוי לנו שכך אנו נראים.

לו רק הייתי יכול, הייתי מבקש מלפיד,בנט,שקד וחבריהם
אנא, אל תגייסו אותם לשלוש שנים
תכניסו אותם לכלא לשלוש שנים.

זכורני לפני הרבה שנים כשהוחלט על ידי רבנים שבחורי הישיבות ישתתפו בהפגנה מסויימת.
לפני שיצאנו להפגנה עמד ראש הישיבה ונתן דרשה שלימה נגד ההפגנה ושאין זה מתפקידם של בחורי ישיבות. אך מאחר והרבנים וגדולי הדור החליטו, אשר על כן אנו מצווים ועושים
והמשיך ראש הישיבה;
גם כשאנו יוצאים להפגין אנחנו בחורי ישיבה
אשר על כן...... וכאן באה שורה של אזהרות נגד אלימות, שריפות וכו......

וכמובן וגם פשוט שראש הישיבה וכל צוות הישיבה נסעו יחד איתנו להפגנה

מישהו ראה היום בהפגנות את ראשי הישיבה והרמ"ים????

כל שנותר לי להגיד לצערי הוא;
אם אלה פני החברה החרדית.
"שלא שם חלקנו כהם"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.