רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בפברואר 2018

ווארטים


״שמחה, מרחיבה דעתו של אדם, בניגוד לעצבות המצמצמת את יכולת החשיבה, ע״כ יש להרבות בשמחה כדי להגיע ליישוב הדעת ולשלווה, ולא להיות בעצבות, המורה על חסרון  באמונה.״

חודש אדר הנהדר
אד״ר = אין דבר רע, כולו טובה וברכה.
אד״ר = אני ד׳ רופאך, בריאות וכל טוב.

פעם 2 אוטובוסים מלאים בעיתונאים התדרדרו לתהום עמוק וחקלאי שגר בסביבה קבר אותם בקבר אחים והזמינו אותו לקבל פרס על התושייה והמעשה ההומניטרי.ושאלו אותו תגיד " אף אחד מהם לא נשאר חי? לא צעק לעזרה?" הוא ענה שכשהוא קבר אותם עם הדחפור  " חלק צעקו אנחנו חיים.אבל לך תאמין לעיתונאים,"

רב מכובד הגיע לאדמור בשבת והתכבד לשבת ליד ה'טיש'
בינתיים נדחפו חסידי האדמור לתפוס 'שיריים' ותוך כדי כך נשענו על הרב המכובד ופני הרב הביעו אי שביעות רצון גדולה מההשענות הזה על מעלת כבוד עצמו והדרתו.
האדמור שם לב למתרחש וציוה לחסידיו חוטפי שיריימיו שיזהרו יותר בכבוד הרב החשוב ושלא ישענו עליו.
בין כך ובין כך פנה האדמור שישב לו בניחותא על מקומו לרב בנסיון להרגיעו והפטיר: "החסידים שלי ביקשו פשוט להישען על 'יהודי גדול' - א גרויסע איד.
ענה הרב בעניוות ספונטניות: "חסידיך טועים בי, איננו יהודי גדול כלל וכלל, אני אפס וכו'"
עקץ לו האדמור : נו, אכן בגלל זה אמרתי להם שלא ישענו עליך"

פעם ראיתי איש עומד על גשר ומתכנן לקפוץ.
אמרתי לו: "אל תעשה את זה!"
הוא אמר: "אף אחד לא אוהב אותי"
אמרתי: "אלוהים אוהב אותך. אתה מאמין באלוהים?"
הוא אמר: "כן"
אמרתי: "אתה נוצרי או יהודי?"
הוא אמר: "יהודי"
אמרתי: "גם אני! אשכנזי או מזרחי?"
הוא אמר: "אשכנזי"
אמרתי: "גם אני! ממזרח אירופה או ממערב אירופה?"
הוא אמר: "מזרח אירופה"
אמרתי: "גם אני! חסיד או מתנגד?"
הוא אמר: "חסיד"
אמרתי: "גם אני! איזו חסידות?"
הוא אמר: "סאטמר"
אמרתי: "גם אני! אהרוינים או זלוינים?
הוא אמר: "אהרונים"
אמרתי: "תמות, כוייפר!"
ודחפתי אותו מהגשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.