רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בפברואר 2018

חבר הכנסת לשעבר מש"ס נגד הרב ברלנד

מאת ברסלבער

פרסום מכתב בית הדין ומכתב רבני ברסלב נגד המתועב אליעזר ברלנד גורם לזעזועים ולמהפכות אדירות בקרב ציבורים וקהלים רבים ומגוונים בכל רחבי הארץ!
הגאון הרב דוד בניזרי, מנושאי דגלו ומפיצי משנתו של מרן הרב עובדיה יוסף זכר צדיק וקדוש לברכה, ומגדולי תלמידיו המובהקים של הרב ראובן אלבז שליט"א וראש מוסדות התשובה בבית שמש, בשיעורו השבועי בבית הכנסת "מזרח שמש", יוצא לראשונה בפומבי בזעקות מחרידות היוצאות מעומק לב מורתח בלבת אש קודש, במילים מפורשות וחריפות מאין כדוגמתם, נגד המתועב אליעזר ברלנד ותלמידיו.
הרב בניזרי זועק בגרון ניחר מדם לבו כי אחרי שבית דין ורבני ברסלב מהשורה הראשונה פסקו את דינו של ברלנד כחוטא ומחטיא שיש להתרחק ממנו כמטחווי קשת - כל מי שלא מדבר בריש גלי נגד ברלנד ולא מפרסם אותו ברבים כ"רשע מרושע" ו"עוקר התורה" שיש להילחם בו ללא כל פחד ומורא - עתיד ליתן את הדין!!!
בשיחה החריפה והתקדימית יוצא הרב חוצץ גם:
נגד תלמידי ברלנד, "הטיפשים המטופשים" כלשונו, שמצדיקים את מעשי רבם המתועב בתורות שבתאיות אנטי-הלכתיות ואפיקורסיות,
נגד ה"תמימים והטיפשים", כלשונו, מקרב ציבור עמך בית ישראל, שאינם יודעים להבחין בין טוב לרע, ובתמימותם נגררים כפתאים להשתתף בכנסים הטמאים שלו,
ונגד כל מי שמייחצן את ברלנד ומעניק לו לגיטימציה, גם אם אותו יחצ"ן נושא את התואר "רב". 
זעקותיו הטהורות והמחרידות של הרב בניזרי, המצטרפות לזעקותיו ובכיותיו של גדול תלמידיו של מרן הרב מאזוז שליט"א - הרב מדאר, מסמנות ללא כל ספק מגמה הולכת וגדלה בקרב גדולי ישראל לטפל סוף סוף בפרשיית ברלנד בצורה גלוייה ולהוקיע אותו בכל תוקף ובכל עוז ממחנה ישראל.
אין ספק שהלפידים הבוערים האלו ידליקו עוד ועוד מדורות עד שכל הגולה כולה תבער עד לב השמיים וקולם של עשרת הדברות שלנצח נצחים לא יהיו מוחלפות יישמע ברמה מסוף העולם ועד סופו, חרף כל מאמציהם של מאשרי הזדים להחניק ולהשתיק את אותו קול בכל צורה ובכל דרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.