רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 ביולי 2017

מדוע 'לב טהור' בורחים?

לכב' ר' חיים שי'
זו הפעם המי יודע כמה שהם בורחים. הסיבה העיקרית היא שהם מפחדים שיקחו להם את הילדים. הענין הוא שהם משקיעים הון תועפות ואחר כך עוזבים הכל. למשל במקום האחרון שלהם בגואטמלה הם בנו בית כנסת וגם מקוה מפואר ומטעים של מנגו וברחו והשאירו הכל לחינם. למרות שהמשפחות שם חיות בעניות בכל זאת לצרכים האידיאולוגיים של הקהילה יש להם הרבה כסף.
גולדמן אמר לאתר מקסיקני שהם מוכנים להשקיע מיליונים בישוב החדש שלהם אם יתנו להם לחיות. כתבת פעם שלא תתפלא אם הם יחזרו לישראל. האמת היא שאני מאוד מסתפק בזה בפרט לאחר החלטת השופטת כאן מחודש אייר על כך שהם כת פוגענית ושצריכים להוציא להם את הילדים. בגלל עקרון אי ההכרה במדינה הם לא מערערים על ההחלטה. גם הגאוה של הלברנץ לא תתן לו בשום אופן לחזור לארץ ישראל בפרט אחרי שהוא הכריז על כך שהשמדתה קרובה. אמנם הוא כבר קצב את קיצה בתשס"ו אבל זה לא קרה (לדעתי מה שעומד מאחורי התאריך הזה זה עברו של הלברנץ כברסלבר - יש בברסלב שהאמינו בתאריך זה אבל זה לא הוכיח את עצמו). עם זאת מכיון שכתבת שלא תתפלא אם הם יחזרו לארץ - יתכן שזה יקרה בקונסטלציה בה ארז אלברנס יאמר שנתגלה לו מן השמים שעליו לחזור לישראל ובהסתמך על המהרי"ל דיסקין שאמר שהערליכע יידן ינצלו אף שהאחרים יושמדו.
ובנימה יותר ריאלית - עם כל ההכרזה על לב טהור ככת פוגענית אני לא רואה את מערכת האכיפה בישראל מוציאה מהם את הילדים.הם לא יותר גרועים מהסיקריקים ואולי יותר טובים מהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.