רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 ביולי 2017

נתן זהבי קורא לנו פרזיטים


מאת: מתחזק/פעם חילוני

שלום הרב שאולזון שליט"א. לפני כמה ימים עלה אברך לתוכניתו של "איש התקשורת" השתיין נתן זהבי והלה קרא לו פרזיט.

מה יש לצפות מבור ועם הארץ כנתן זהבי שמעולם לא הכיר בערך של לימוד תורה. הרי כל השפע שיורד לעולם כולו מגיע בזכות לומדי התורה, אלמלא לומדי התורה ואלמלא התורה לא היינו קיימים בכלל. תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם. אם יש כסף בשביל הקולנוע והתיאטרון הישראלי (שרק מציגים זנות, תאווה וניאוף וקוראים לזה "תרבות") ובשביל הג'ודו הישראלי אז בטח ובטח שיש כמה שקלים גם ללומדי התורה.

במה יש לנתן זהבי להתגאות? מה הוא עשה בשביל המדינה? את רוב חייו בילה בבתי מרזח וכתב על שטויות בעיתון. זה נקרא "עבודה"? שיגיד תודה שהוא עדיין לא התאבד מחיי הביבים שלו. אדם מסכן ומתוסכל שלא התחתן ולא הקים משפחה.

הכל נובע מקנאה. הוא לא יכול לסבול את זה שלנו יש חיי משפחה תקינים ושבניגוד אליו הילדים שלנו לא הסתובבו ברחוב בגיל 10 אחרי שהבית ספר העיף אותם אחרי כיתה ד' כמו שהוא העיף אותו.

נראה אותו מנהל חיי משפחה נורמליים עם כל הקשיים של גידול ילדים טהורים שמרבים שלום בעולם.

מה נתן זהבי עשה בשביל העולם? הוסיף שלום לעולם? הוסיף אשפה לעולם!

אבל הבושה הכי גדולה היא לא של זהבי אלא של המעסיק שלו - חובש הכיפה נסים משעל שדואג להסתיר טוב טוב את הכיפה גרוש וחצי שלו מאחורי העורף.

איך אדם דתי כמו נסים משעל מעז להיות בעלים של תחנת רדיו שמעסיקה שדרנים בעלי אג'נדה אנטישמית חולנית כמו נתן זהבי, גבי גזית ורון קופמן? איך הוא מעז לעמוד בראש תחנה שמשדרת תוכניות זימה ושהשדרנים שלה מנבלים את הפה בלי הפסקה? 

רדיו ללא הפסקה? 

ניבול פה ללא הפסקה! אנטישמיות ללא הפסקה!

בושה וחרפה!

נסים משעל, תוריד את הכיפה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.