רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביולי 2017

מחבל ליטאי קורע רק מודעות של 'צבא'

מאת חב"דניק

סיפור אמיתי
י"ב תמוז לפני מנחה אני מגיע לבית כנסת חב"ד באלעד אני הגבאי באתי מוקדם להתארגן להתוועדות בהמשך הערב.  אני רואה אברך בן תורה ליטאי תולש בטירוף את הפוסטרים של צבאות השם בסביבות בית הכנסת.
צעקתי עליו מה אתה עושה ? והוא נס לנפשו ובדרך תולש עוד כמה פוסטרים של צבאות השם.
חשבתי לעצמי נו מתנגד ככה הם.
ואז להפתעתי אני רואה שהוא לא נגע בשום מודעה אחרת של חב"ד גם עם תמונה של הרבי כגון מודעות על התוועדות ג' תמוז וי"ב תמוז, הוא תלש רק את של צבאות השם.

התפלאתי מה הוא קשור לפוליטיקה הפנים חבדית ? פנסאים צבאות השם וכו'.

ואז נפל לי האסימון.

הנ"ל מפלג הירושלמי מושכי הזנבות שהם קנאים נגד גיוס לצה"ל והוא רואה מודעה שכתוב "מתגייסים", "פקודת הרמטכ"ל", "מבצע גיוס".
הוא אפילו לא קרא את המודעה והחליט שזה מבצע גיוס של צה"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.