רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביולי 2017

מידע היסטרי במייל האדום: אתמול התחיל המרד בכת צפת. שפרינגר נעמד להסביר על ההסכם שיחתם מחר והבחורים בזו וזעקו: שאולזון כותב את האמת ואתם שקרנים! הישיבה מוכרת אותנו תמורת תקציבים לצבא

לכבוד ר' חיים. הבוקר אנו פותחים את המייל האדום ולא פחות מ13 הודעות בו! מה היה אתמול בצפת בישיבה!

הנה 5 מהמיילים ללא התערבות שלנו:

מייל מס' 1:

"לכבוד הרב שאולזון

אתמול פרצה שריפה גדולה בכנען בצפת ובדיוק אז דיברו בישיבה שמחר צריך לחתום על ההסכם ולוותר על מעמד בן ישיבה. הבחורים אמרו כי זה השגחה פרטית השריפה בצפת היא אות מהשמים כי הרבי מזועזע ממצב הישיבה! זה כולם מדברים כאן שהשריפה זה איתות מלמעלה על מה שהישיבה מכריחה בחורים לחתום לוותר על מעמד בן ישיבה ולהתגייס. תכתבו זאת. יחי המלך המשיח לעולם ועד!"

מייל מס' 2

למייל האדום!

היום היה בישיבה מהומה רבתית. ברוך שפרינגר נבחר לעמוד לדבר עם שיעור ג' העולים לקבוצה על ההסכם עם הצבא. התמימים התחילו להתווכח איתו ולא היה לו מה לענות. אמרו לו חיים שאולזון פירסם מסמכים ואתה אין לך מה לענות. בסוף הוא אמר אנו לא מכריחים תעשו מה שאתם רוצים. ראו שהוא נהיה אדום מאד והרגיש כי משקר לבחורים".

מייל 3

הרבי מלך המשיח אמר שאת התמימים אי אפשר לשקר. התמימים הם של הרבי כך הרבי אמר והיום ראינו זאת! הישיבה היום התחילה להלחיץ בחורים לחתום על ההסכם ואז ראו איך התמימים יש להם את ההרגש מהרבי והתנגדו לזה. רואים שהרבי חי וקיים. שאי אפשר למחוק את תומכי תמימים. גם אם משפיע גדול או איש צוות יגיד לך לעבור על דברי הרבי אין שליח לדבר עבירה לא חותמים על ההסכם הזה כי זה מנגד לתומכי תמימים!

מייל 4:

שאולזון אתה יכול להתחיל לפתוח שמפניה... הבחורים בצפת כולם קוראים אותך. היום כולם בזאל ציטטו בעולמם בעולמם בעולמם. אחד אמר שהרב נאמן אמר לבחורים כי מי שגולש בבעולמם של חרדים מתמכר זה כמו סמים! 

מייל 5

לכבוד המייל האדום:

אתם חייבים עכשיו להלחם כי זה רגע האמת. היה בישיבה היום שיחה של אחד מההסכמים והוא הסביר כי ההסכם לא קשור לישיבה בכל זה הכל מבית דין רבני אנ"ש הם עשו ולכן הוא לא מצוות הישיבה אלא הוא עובד בהסכם. הוא ניסה מאד להסביר למה כדאי מאד לחתום. הרבה בחורים מאד השתכנעו בחורים לא רוצים להסתבך. כמו כן יש כבר הרבה מאד בחורים שכבר החליטו ללכת לצבא וכבר יודעים איפה הם יהיו בשחר כחול או במקומות אחרים והם כבר מוכנים לכך ולכן הם בטח חותמים. ויש הרבה מתנדנדים. יש בחורים שכבר מתנגדים בגלוי אבל הם באמת צעקו אתמול אך היה כמה שהשתיקו. רואים בלבול בישיבה. אבל דבר אחד טוב שיש התעוררות. גם הצוות לא אומר חד משמעי. אומרים שמפחדים מהמייל האדום ועדיף הכל לעשות בשקט. אתם צריכים לכתוב עוד על הנושא. תודה

מה עושים עם המידע הזה? מה עובר על בחורים שם? על כך בפוסט נוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.