רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 ביולי 2017

הבהרת דברים - בין המחנות ויזניץ ובאבוב

מאת באבאווער
אני חסיד בובוב ו 2 חתנים שלי חסידי וויזניץ מרכז, יש אצלנו שלום ושלווה אהבה ואחווה במשפחה ברוך השם.
כואב לי שיש אנשים שהם לא משתייכים לאף אחד משני המחנות שנהנים לכתוב דברים רק בכדי לעורר מדנים, דבר ראשון צריך להודות על האמת הייתה תמיד שכנות מאד טובה בין 2 המחנות, וויזניץ נתן לנו להשתמש במתחם שלהם בשמחת החנוכת הבית שלנו, לפני כמה שבועות כשהיה אצלנו בעיה גדולה בחיבור החשמל הם נתנו את הבית המדרש הגדול לבחורים שלנו והישיבה בעצם המשיכה לפעול במתחם שלהם ועד עצם היום הזה מזגני הישיבה שלנו מחוברים לרשת החשמל של וויזניץ.
נכון קרה מה שקרה כמו בכל מקום יש גם אצלנו עשבים שוטים, וקריאת שמו של האדמו''ר בקולי קולות כמה פעמים בצורה משפילה ומעליבה לפני קהל של כמה מאות מחסידיו בזמן קידוש לבנה הוא מעשה שהיה מעורר תגובה בכל חצר, ....קנאים פוגעים בו..... מורא רבך כמורא שמיים וכו'
התגובה היתה אולי מוגזמת כי הפכו ספסלים בבית כנסת וזה הזכיר פוגרומים מתקופות אפילות אבל ברוך השם שהתכשיטים שלנו התחילו עם וויזניץ ולא עם גור או בעלז כי אחרת היינו גומרים הרבה יותר גרוע. 
ועכשיו גם משהוא לזכות המנהיגים של 2 המחנות שידעו להרגיע את הרוחות באופן מידי.
קשה לי לכתוב מה שאני כותב אבל אנו צריכים להודות שויזניץ מרכז אף פעם לא עשה מחלוקת על כסף על הנהגה או על כבוד כפי שהיה אצלנו למשך הרבה שנים הגם שיש לו צוואה מפורשת מאביו זצ''ל שהכל שלו, הוא וויתר על הכל למען השלום.
מתוקף היותי מחותן עם חסידי ויזניץ מרכז פעמיים אני חייב להגיד לך האדמו''ר ר' מנחם מנדל הוא דמות נדירה הוא אוהב את חסידיו בצורה לא רגילה ומוסר ממש את נפשו לכל אחד מהם כמו אבא ואף יותר מכך אני לא מפסיק להתפעל איך הוא מכיר אישית כל ילד וכל בחור ויודע בדיוק מה הוא צריך בכל תחום. כמובן שחסידיו מחזירים לו בהרבה אהבה ואף אחד לא אוהב שמזלזלים בכבוד אבא שלהם ברבים ובפרהסיה.
קרתה פה טעות באשמת המשגיחים בישיבה שלנו שלא השכילו למנוע את הדבר לפני שזה קרה, אמנם אלו עשבים שוטים אצלנו אבל אולי יכלו למנוע את האי נעימות בכל זאת עם קצת יותר שימת לב.
התקרית היא אינצידנט שיכול לקרוא בין אחים ידידים ואוהבים.
העיקר שהכל עכשיו בסדר. כמובן שיש מי שלא אוהב את זה ורצה להרבות מחלוקת ואש..מה להגיד... צר לי אחים אין שום מחלוקת.
גוט שבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.