רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 ביולי 2017

האדמו"ר הקדוש והטהור מויזניץ: אני מתגאה בחיות הקודש שלנו

מאת ויזניצער

עוד ציטוטים מהשמועס של אדמו"ר הגרמ"מ מויזניץ בפני חסידיו במוצ"ש:
הבית היוצר מלמעלה (חסידי אחיו הגר"י) מוציאים כל מיני שמועות זה לא מפריע לי אני יודע שהם מקנאים כל השנים קינאו בויזניץ ויש להם מה לקנאות אותנו.
אני מתגאה בחיות הקודש שלנו ואני מגבה אותם.
אני לא נבהל מכסף, כי כסף בא וכסף הולך. אני לא נבהל מי שמאיים שלא יתן לנו כסף. ושלח למנכ"ל המוסדות הרב יוסף יצחק רוטנברג סיגריה לשמירה. ואמר לו אתה נוסע לחו"ל עבור המוסדות ואנשים יתחילו לומר לך שלא נותנים כסף, שלא תבהל! אבי הקדוש זי"ע אמר לי: שמנין וכסף לא יחסר לי, ואני בטוח בהבטחה קדושה זו.
יש נדיבים שתורמים סכומים גדולים ועצומים אני מאוד יעריך אותם אבל לא יותר מזה אני לא חייב לו כלום! יש לו זכות שתורם להייליגע מוסדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.