רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 ביולי 2017

יותר מ 1000 משתתפים בהילולת הרה"ג נתנאל שריקי לעילוי נשמת סבו, הרב שלום איפרגאן



בתחילת השבוע התקבצו יותר מ 1000 מבקרים באולם 'גן הפקאן' בנתיבות שהגיעו לחלוק כבוד לרב נתנאל שריקי לעילוי נשמתו של סבו, הרב שלום איפרגן. בין הנוכחים: ראש העיר פתח תקווה, יצחק ברוורמן, ראש העיר בת ים, יוסי בכר, ראש העיר קרית גת אבירם דהרי, סגן השר ירון מזוז, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, יצחק בורבא, יו"ר איגוד התאגידים העירוניים, הזמר רון שובל, הזמר צדי אור ועוד. בין המשתתפים גם עשרות הורים לילדים שנולדו בזכות ברכתו של הרב בשנה האחרונה.
בתחילת האירוע ביקש אחד המשתתפים לשלם 25,000 ₪ עבור הזכות להדליק את נר ההילולה שלו, על פי עוזרי הרב, סגולות רבות.
אנשי חצר הרב מעדכנים כי נרשמה התעניינות רבה בהילולה ביחס לשנים קודמות וזו "אמירה ברורה נוספת בדבר סגולותיו הייחודיות של הרב שריקי", הם אומרים.  
"שיגרת יומו של הרב עמוסה מאוד, כשביום ממוצע הוא מקבל מאה אנשים. יש ימים שגם מאתיים", מספר אריאל משה, עוזרו האישי בשבע השנים האחרונות. "הוא ישן רק שעתיים-שלוש בכל לילה. את הבוקר הוא מתחיל בטבילה היומית במקווה. אחריה הוא ממהר לתפילת שחרית בבית הכנסת שלו, "תהילת שלום", שבו הוא מחזיק גם כולל עם עשרות אברכים. בתום שיעור תורה, הוא יוצא למפגשים עם קהל מאמיניו בכל רחבי הארץ. השבוע, למשל, ביקר באילת והדליק נרות יחד עם ראש העיר. עשרות אנשים ממתינים לו בכל מקום אליו הוא מגיע".

הוא נולד וגדל בנתיבות, ולמרות גילו הצעיר, 38, הוא מסכם השנה עשור של פעילות הכוללת קבלת קהל, עצות לאנשי עסקים, כולל וגמ"ח לנזקקים. גם אשתו, המכונה הרבנית שריקי, מקבלת זוגות המבקשים שלום בית. מאמיניו סבורים כי עקב התפילות שערך בגבול רצועת עזה, התמוטטו חלק מהמנהרות שבנה החמאס. הסיפורים על יכולתו לראות את הנסתר והתפילות, שעל פי חסידיו, מתקבלות בשמיים, הביאו אותו להיות מוכר מאוד גם בקרב הברנז'ה התל אביבית, כאשר רק בחג החנוכה שעבר הדליק נר חנוכה בתיאטרון הלאומי, הבימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.