רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 במאי 2017

מבזקים

מנחם כהן בטוויטר - רגע אחרי הניצחון הגדול: בחגיגות ליד מוזיאון הלובר, נפגש הלילה הנשיא הנבחר מקרון עם שליח חב"ד לצרפת הרב לוי מטוסוב. 

רה"מ בנימין נתניהו וממשלת ישראל במודעת אבל הבוקר בעיתונות החרדית לשר אריה דרעי על פטירת אמו ע"ה. 

'ישראל היום': לביקור הנשיא טראמפ נתפסו בירושלים כבר 3 מלונות. המלון המרכזי יהיה המלך דוד. כל ה- 233 חדרים והסוויטות יהפכו למתחם סגור של הבית הלבן. טראמפ במסר: "אני מחכה בכיליון עיניים לביקור בישראל". 

שר הבריאות יעקב ליצמן ב'קול ברמה': "אנחנו לא מוותרים על השבת בתל אביב, חוק השבת צריך לחול על כולם. עם כל הכבוד לכחלון אני גם לא מבין מה זה תאגיד ואני תומך בדברים משונים שלהם, שגם הם יתמכו בדברים שלנו". 

ח"כ ישראל אייכלר ל'ישראל היום' על פתיחת מושב הכנסת היום - "יש תחושה שאנחנו נמצאים לקראת בחירות, אבל זה לא הגיוני. יש מתיחות בקואליציה בוועדת שרים לחקיקה. בנושא השבת אני לא מטפל כלל, רק דרעי, ליצמן וגפני".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.