רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 במאי 2017

אמרי לי מי החבר שלך ואומר לך מי את - מכתב גלוי לשלי יחימוביץ

בכל חיי התרחקתי מן ההסתדרות, בעולם החרדי ההסתדרות היה תחום שלא רצינו עמו כל עסק, עד כדי שעד היום הזה המפלגות החרדיות באמת אינם חברים בארגון הזה למרות שהיום יש מספיק עובדים בחברות הרבות ואם החרדים האשכנזים היו רוצים יכלו להתמודד ולדחוף את עצמם להסתדרות, גדולי ישראל התנערו מן הארגון הזה שהיה אנטי דתי מאז יסודו ולא אכנס עתה להיסטוריה, אשאיר זאת להזדמנות אחרת

לי לא משנה כלל מי יהיה ראש ההסתדרות, ולולא צירפת אלייך את מי שהורשע בפלילים מי שהרב עובדיה יוסף כינה אותו פושע וגנב - אם את לא מאמינה אשלח לך את הוידאו - כלל לא הייתי מתערב בבחירות להסתדרות מפני שבשבילי זה מחוץ לתחום, אבל מאחר ועשית צעד שזועק לשמים חייבים להזהיר את הציבור שיידעו עם מי יש לנו כאן עסק

זה כלל גדול, כשאתה רוצה להכיר מישהו או מישהי אתה צריך לברר מי הם החברים לו, וכאשר אני רואה את אריה דרעי לצידך ואינך מקיאה, זה אומר עלייך הרבה

אסור לשכוח, אריה דרעי הוא יצור מתועב מי אשר מביא גניבה גזילה הונאה ופשע לכל מקום שהוא מגיע, הוא לא מסוגל ללכת בדרך הישר, כזה הוא היה עשרות שנים, הוא עושה מעשים מחרידים ממש, אני מלווה אותו מן היום הראשון שלו בפוליטיקה כשעדיין היה בקושי שמש ודחף את עצמו הפך לעוזרו של הרב יצחק פרץ ומשם למנכ"ל וחתר תחתיו בצורה הכי מגעילה עד כדי שסכסך את הרב עובדיה יוסף עם בנו ואחרים במשפחתו, ההיסטוריה של דרעי היא מן הקשות ביותר, במיוחד כשלומדים את משפטו ומה קרה אז, איך חמותו כשהיו צריכים אותה לעדות ופתאום היא נהרגה בתאונת דרכים ועוד דברים שלא כאן המקום לפרטם, ואותו את מבקשת להביא להסתדרות, במילים אחרות, את מבקשת להפוך את ההסתדרות למעוז של פשע

אני מאמין שתזעקי כי אין זו כוונתך, אבל איך זה אפשרי כשאריה דרעי לצידך, תשאלי כל ראש ממשלה שדרעי כיהן בממשלתו יספר לך על אלו מעשים הוא עשה ודחף ביקש לעשות מעשים הרחוקים מאוד מדרך הישר

הנימוק המרכזי של חכם שלום כהן להחזיר את אריה דרעי לש"ס היה מפני שהוא מפיונר גנב וגזלן כזה שיודע איך לתחמן את המערכת ולהוציא ממנה כסף, הרב כהן אמר בשעתו להרב יוסף כי אלי ישי אדם ישר ולתפקיד הזה אדם ישר לא מתאים, צריך מלוכלך מי שעובד בדרכי מאפיא ודרעי מתאים לכך, ואת שלי יחימוביץ לוקחת אותו לשותף

האם זה לא מספיק בשביל שתביני מדוע מטומטם הוא מי שיצביע בשבילך? רק מי שרוצה לראות את ההסתדרות כמעוז של פשע יתמוך בך

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.