רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 במאי 2017

ווארטים


"אל תחשיבו לידידיכם את אלה המשבחים את כל דבריכם ומעשיכם, אלא את אלה המעירים לכם בנועם על מגרעותיכם."
.
הוא פונה למלאך בשער וכועס:
"הייתי באמצע עבודה על תיק של מיליונים, ואתם לוקחים אותי סתם כך?!
וממה אני מת פתאום? אני אתבע אתכם!"
מביט המלאך במחשב, מחייך ואומר לעורך הדין: "מה אתה רוצה, אני רואה פה שנפטרת בשיבה טובה".
"סליחה??!!", משתומם עורך הדין, אני בן ארבעים!!!"
"יכול להיות", צוחק המלאך, "אבל על פי חישוב שעות העבודה שחייבת את הלקוחות שלך, אתה בן 172"...

פעם אחת ילד הלך לבית הספר והיה לו בוחן פתע.
הילד חזר הביתה.
ואבא שאל:איך היו השאלות?
הילד אומר: השאלות היו בסדר, אבל התשובות..
אריות עוברים ליד פאב ורואים עכבר שיוצא משם שיכור לגמרי. השניים נלחמים בניהם עד מוות על העכבר. העכבר מתעורר למחרת ורואה שני אריות מוטלים מתים לידו. אומר לעצמו העכבר, "וואלה, כשאני מסטול אני לא יודע מה אני עושה
אברך צעיר הלך עם שני אבטיחים בידיו. פגש אותו חברו, אומר לו: "אתם זוג צעיר, מה לך ול-2 אבטיחים?", עונה לו האברך: "השוויגער שלי אמרה לי שבשביל אבטיח אחד היא מוכנה לתת חצי מהחיים שלה אז שיהיה שניים
דרמה הבוקר בבית הדין.
דיין:מדוע הנך מבקש להתגרש??
בעל:היא לא מתאימה לי.
חמותו צועקת מהיציע: לכל פ"ת היא מתאימה ורק לך לא??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.