רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 במאי 2016

מבזקים - מפה ומשם


איציק מן ב'בחדרי': עכשיו זה סופי! הרב ברלנד, יוסגר לישראל בהסכמתו, וישב במעצר בתנאים מיוחדים בארץ. הרב: "אני רוצה לסיים את הגלות, חד משמעי אני חוזר".
----------------
המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, המארגן את הילולת ל"ג בעומר בהר מירון, מסר כי על פי ההערכות, כ-200 אלף איש השתתפו בה עד לשעה 11:00.
----------------
ממחר תתחיל החגיגה בתקשורת, מי אשם בקריסת התח"צ למירון. אני כבר מדמיין את הנאומים של ישראל אייכלר (שמדבר הרבה  אבל לא עושה כלום), שיכנס בדחיפות את וועדת ביקורת המדינה וכו', ויקבל שני כותרות, וישכחו ממירון עד פסח ע"ז, ואז שוב מוזס ואייכלר יעשו תחרות מי מברבר יותר, וחוזר חלילה.
סוף דבר: דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.
----------------
'בחדרי': ביה"ח החרדי 'בית ישראל' בארה"ב ייסגר עקב חובות של 200 מיליון דולר.
 ----------------
גם ב'הפלס': מאות אלפים עלו לציון הרשב"י באתרא קדישא מירון - גידול משמעותי בעולים לציון הקדוש לעומת שנה שעברה.
----------------
רון דורון ב'מקור ראשון': מתיחות קשה בין ארדן למפכ"ל אלשיך. דובר השר: "מצער שידיעות שקריות ורכילותיות מוצאות את דרכן אל דפי עיתון רציני".
 ----------------
עמית סגל: אבי גבאי איננו מוגדר כ'מקורב לכחלון', גבאי הוא המייסד האמיתי של מפלגת 'כולנו'. התפטרותו מעידה מה הוא ציפה שתעשה 'כולנו'. המפסיד הגדול הוא כחלון, גבאי מציג אותו כמי שנאחז בכיסא לא לו.
----------------
היום שאחרי ל"ג בעומר במירון: סגן השר מאיר פרוש ל'המבשר': "המצב הנוכחי בו אין סדר בנושא אישורי ההגעה לאדמו"רים ורבנים למירון - לא יכול להימשך! חוסר הוודאות השנה גרם השנה למפח נפש והתמרמרות בקרב הקהילות והחוגים".
 ----------------
'ערוץ 2': "משה כחלון יחזיק בתיק הגנת הסביבה". בכירים ב'כולנו' לגל"צ: "המפלגה חטפה מכה קשה, משה כחלון עוד ניסה לשכנע אותו אתמול להישאר".
 ----------------
סאטמר במתקפה נגד מינוי אביגדור ליברמן - העיתון 'דער בלאט' בכותרת ראשית: "מינויו של שונא הדת ליברמן כשר ביטחון יגביר את הסכנה לגיוס בני הישיבות. בושה וחרפה שכל אותם הדואגים לגזירת הגיוס התקפלו כעת".
 ----------------
משה ליאון למאיר ברגר ב'המבשר': "עיקר הוויכוח בין אביגדור ליברמן למשה כחלון לא היה על גובה הסכום כי אם על אופן חלוקתו. החרדים יכולים להיות מרוצים. בוועדה המיוחדת יש לכל מפלגה זכות וטו. מה ירצו להפיל הם יפילו".
----------------
דרמה בממשלה! בעקבות כניסת ליברמן, השר להגנת הסביבה אבי גבאי מתפטר מתפקידו.
כמה אנשים היו במירון? 'המודיע': 500.000 איש הגיעו במהלך ההילולא. 'יתד': מאות אלפי מתפללים. 'המבשר': רבבות אלפי ישראל.
 ----------------
שר האוצר משה כחלון בראיון ליחיאל סבר ב'יתד' לאחר כינוס הרבנים בבית הגרב"מ אזרחי: "נקיים שיתוף פעולה הדוק עם הרבנים להביא פתרונות לדיור".
 ----------------
'המודיע' על ההסתה נגד הציבור החרדי ע"י בכיר בכבאות: "מדובר בהתנפלות לא מוצדקת וסגנון מחריד. להאשים את החרדים? האם לא היו שריפות ממטיילים לא חרדים? ואיפה מודעות ההסברה? לא ראינו אחת בעיתונות החרדית".
----------------
הגאב"ד הגר"מ גרוס השתתף בהדלקה כעת של האדמו"ר מתולדות אהרן החותמת את אירועי ל"ג בעומר במירון.
 ----------------
מאשימים את החרדים! סגן מפקד תחנת הכיבוי בירושלים רוני סונינו לגל"צ: "החרדים אשמים בשריפת הענק בירושלים, הם אוהבים לעשות מדורות גדולות, בגללם כל הסיפור היום. הייתה לנו הסברה מיוחדת למגזר החרדי וזה לא עזר".
 ----------------
השריפה ביער רמות - בערלה מסינגר תושב רמות ל'קול החרדי': "גברים נשים וילדים נסו על נפשם, היו שברחו עם פיג'מות. סרקנו בית בית וחילצנו זקנים ומבוגרים על הידיים. בתים שלמים נשרפו, יש נפגעים קל משאיפת עשן".
 ----------------
עוד בגל"צ מסגן מפקד תחנת הכיבוי על הציבור החרדי: "המשטרה לא משתלטת עליהם, הם לא מקשיבים לאף אחד ועושים מה שהם רוצים. דיברנו עם רבנים, הם אפילו לא נוקטים באמצעי זהירות. לא סתם כל השריפות באזורים שלהם".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------
מהדורת חצות בסקופים: האם במשרד התחבורה החליטו "לנהל" את הנוסעים למירון והחליטו עבורם מתי לצאת למירון ובעיקר מתי לא לצאת?
•מנכ"ל 'המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים' יוסף שוינגר בראיון: שמעתי שציבור גדול המתין בתחנות למרות השעה שנקבעה להם, ילדי חלאקה התאכזבו ולא הצליחו לעלות. כל הדברים צריכים בדיקה מעמיקה. היו השנה עשרות אלפי אנשים יותר מהשנה שעברה.
••מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים בהשתתפות העיתונאים משה ויסברג אלי ביתאן ויענקי קצבורג. החברות הפרטיות הרויחו מהקריסה החלקית של התחבורה? מה באמת קורה בהכנסות אורחים?
•זעזוע בעקבות דבריו החמורים של סגן מפקד תחנה אזורית רוממה, דובר כבאות ירושלים אודי גל נחשף לראשונה בראיון לקו הסקופים להקלטה של הדברים הקשים לאחר שהכחיש חלק מהדברים והודה שלא שמע את המקור.
•אהרל'ה בנדר שמנגן כעשרים שנה על הציון בראיון: לפני 25 שנה אבא שלי ייסד את התזמורת על הציון שתפעל 24 שעות - עד אז היתה תזמורת רק בערב בתחילת אירועי ל"ג בעומר.
•איש מירון חונה דייטש מאשים: חברות האוטובוסים ניהלו את הציבור והתערבו לאנשים מתי לסוע ורבים רבים נאלצו לחזור לבתים וחבל. השמחה היתה עצומה ויש אכן עליה בכמות החוגגים.
•ברוך דייטש ששר במשך 24 שעות אחרונות את שירי רבי שמעון בר יוחאי על הציון של רשב"י בראיון: החשמל נפל היום ל-12 שניות ועבר לגנרטור. הרגע השמח ביותר השנה היה בעת נעילת שער בשעות האחרונות של ההילולא.
•בחברות הפרטיות מרוצים? יואלי הופמן מ'דרך החיים' מסכם יום עמוס בפעילות מסביב לשעון מול קהל אלפים שנותרו ללא מענה: אנשים הסכימו לשלם 150 שקל רק על הלוך ולא יכלנו לספק להם שירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.