רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 באפריל 2014

נאמני 'העדה החרדית' מעמידים את סאטמאר הזאלונית על טעותם הם מתחברים לציונים

י"ד ניסן תשע"ד לפ"ק

בס"ד

לכבוד

הגאון רבי יצחק שטרן שליט"א

והרה"ח ר' שמואל טיטלבוים שליט"א - משב"ק כ"ק מרן הגה"ק האדמו"ר מסאטמר שליט"א

שלום וברכה

הזדעזענו לשמוע כי נפל טעות חמורה בחלקכם כאשר כספנו נהפך לסיגים עם תרומת שקלי הקודש של ציבור היראים עבור מפלגה ציונית המכנה עצמה בשם "בני תורה".

ידוע לנו כי הטעות נפלה לאחר הצביעות הגדולה שראשי אותה מפלגה הסבירו לאנ"ש כי הם כביכול דואגים למאבק נגד המדינה הציונית, אבל כל מי שמעט בודק יודע כי כל זעקת הקנאות העולה מפיהם היא צביעות והם מחוברים למדינה הציונית בכל נפשם ומאודם.

וידוע מה שאמר הגאון הגדול רבי אברהם יהושע סולוביציק שליט"א ר"י בריסק כמה וכמה פעמים כי אין להם שום קנאות והכל אצלם צביעות ורשעות.

והננו בזה בכמה וכמה אנפי אשר מחובתכם להביאם קמיה כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א

א)     המפלגה המכנה את עצמה בני תורה, הקימו מפלגה כדי להתחבר לציונים, גם למועצות וגם לרשות הערים, ובירושלים הציגו מועמד שלהם כדי שראש העיר החילוני ניר ברקת יבחר. תחת מפלגה זו הם ניסו להתמודד גם בבחירות לכנסת המינים, אלא שברגע האחרון משראו שהם לא יצליחו הורידו את המועמדות ותמכו במפלגת ג'.

ב)     חלק גדול מראשיהם הם משתפי"ם עם הציונים, עורך העיתון שלהם ישעיהו ווין עבר בשירות האזרחי יחד עם גיסו אבי ברגר (שהוא הנציג שלהם במודיעין עילית) ישעיהו ווין גם עובד בעירית ירושלים בלשכת חיים אפשטיין והם מחוברים לציונים בכל נפשם ומהודם.

ג)       המפלגה החדשה שלהם מקימים קרנות מבוקר ועד ערב ומספרים כי הכסף מועבר לעניים הגונים אבל מידיעה ברורה (והדברים ידועים ומפורסמים) הכסף הולך לאינטרסים אישיים שלהם, וחבל שגם בקרב אנ"ש התקיים בנו עכשיו "מכשילם בבני אדם שאינם מהוגנים".

ד)      המוסדות שלהם כמו ישיבת מעלות התורה, ישיבת גרודנא באשדוד ועוד מוסדות אחרים לוקחים מכספי המדינה הציונית.

ה)     ראשי עדתם ומנהיגי מפלגתם הציונית קידשו מערכה נגד האי סבא קדישא הגה"ג רבי חיים קניבסקי שליט"א אשר ידוע הידידות המיוחדת שהייתה בין אביו הגאון הסטייפלר זצוק"ל ובינו לכ"ק הגה"ק האדמו"ר זצוק"ל וליבחט"א כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א.

ו)        בכל מערכות ישראל הם עמדו בצד ולא התערבו, גם במאבק האחרון נגד הגאון הגדול רבי דוד שמידל שליט"א העיתון הציוני שלהם לא התערב כלל ואנשיהם ורבניהם לא יצאו למאבק, וגם במאבקים רבים על משמר צביון היהדות החרדית בארץ הם לא היו שותפים, וכל השותפות שלהם לאחרונה היא רק במאבקים מסוימים שבהם הם רוצים להשתמש ביהדות החרדית כקרדום לחפור בה כדי לקבל תמיכה כספית ולפלא עליכם שלא שמתם לבכם לדבר פשוט זה.

ולכן הננו בזה בקריאה נאמנה למעכ"ת שתבדקו היטיב לפני שנותנים את כספי היראים לאותם אנשים צבועים המחוברים עם המדינה הציונית בכל נפשם ומאודם.



א כשרן און אכריילכן פסח

ועד נאמני העדה החרדית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.