רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 באפריל 2014

הדיקטטורה שמטיל דרעי על נציגי ש"ס

מאת ש"סניק

דף הפייסבוק "להחזיר את אלי ישי לראשות שס"
חושף כי מתקיימים מדי שבוע פגישות סודיות של נציגים ורבנים מטעם שס שחושבים יחד איך להטיס את דרעי משס, בפגישות הם טוענים שנמאס להם מהדיקטטורה והאימה שמטיל דרעי על נציגי שס, כל דבר חייב לעבור דרכו ואם אין לו אינטרס הוא מונע מהם לסייע לתושבים.

תגובה 1:

  1. שקר גס. אריה מעודד את נציגיו לעזור לכל פונה.

    אני נעזרתי ע"י הרב דוד עוזרו הנמרץ של הרב מיכאל מלכיאלי בעירית ירושלים שליווה אותי במאור פנים עד שבעייתי נפתרה מעל ומעבר למצופה.
    ראיתי את עשרות הפניות שהופנו אליו תוך כדי שהוא טיפל בי ואיך בסבלנות רבה הוא ענה לכל פונה וסייע ופתר והרגיע בצורה מעוררת התפעלות.
    פניתי לפני כן למספר נציגים מיהדות התורה שטענו שאין מה לעשות בבעיה שלי, ואחד העוזרים לחש לי בשקט שאם אני באמת רוצה שאפנה לרב דוד בלשכה של הרב מלכיאלי, והוא יעשה הכל כדי לפתור לי את הבעיה.

    שמעתי גם מאנשים שהיו שם שש"ס בירושלים השתנתה מאז שאריה דרעי הכניס נציגים צעירים ונמרצים ובחר להם עוזרים מסורים שהמטרה שלהם לעזור לציבור.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.