רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באפריל 2014

הספרדים בשר התותחים של שערי חסד

מאת בן תורה

לוחות המודעות בערים החדריות זועקים על הפקרת הבחורים הספרדיים, נו, מה לא עושים בשביל לנגח? לשקר, כמו תמיד! השקרים בריש גלי בלי להזיע בכלל!!
לפניכם תחקיר מזעזע על הפקרת הבחורים הספרדיים על ידי אנשי שערי חסד!!! לקרא ולשפשף עיניים!!
א. בחור ספרדי שנעצר על עוון עריקות מהצבא נשפט ל -20 ימים בכלא הצבאי, זה שלא נערכו הפגנות עבורו, ניחא הוא לא לומד בגרודנא, זה שלא בא הרב אוירבאך לבקר אותו על אף הצהרתו כי הוא ילך לכלא אחרי כל בחור ניחא- העלימו ממנו את עובדת עצירותו של אותו בחור, אבל הפשע הבל יסולח הוא כי על אף פניית הבחור לכמה עסקנים בפלג ההרסני הקנאים החדשים מקינג ג'ורג'- שערי חסד הוא נענה ביובש ושלילה, הבחור שהופיע לפני גדולי ישראל והאדמורי"ם שליט"א סיפר בפניהם את הקשיים שעבר בעת שהותו בצבא ועל הסכנות הרוחניות שעוברים על בחור צעיר שנופל למקום הזה שנקרא 'כלא צבאי', כמו כן קבל בפניהם בעדויות מצמררות על תגובות קשות ופוגעות אותו קבל מעסקני הפלג הקיצוני שערי חסד, בין השאר נאמר לו כי אם לא יתחייב לבא לשערי חסד לאחר השחרור להצטלם עם הרב אוירבאך, הוא לא יזכה להכרה, והסיפור שלו לא יזכה לכותרות בעיתונים ולא להד תקשורתי, התמודדתי כמעט לבד מתאונן הבחור הנ"ל, קבלתי עזרה מחבר הכנסת גפני, ומהרב גונטנטל, כמו כן אנשי העדה החרדית חזקו את רוחי במשלוח ספרים וטלפון מהאד' מתולדות אהרון, אבל היחידים שלא התייחסו אלי רק בגלל שאני 'פרענק' הם אנשי שערי חסד. אז נכון שהשם שלי הוא לא פז ולא ווין או אונא, וגם לא גרוסמן ומרקוביץ, אבל לא זכיתי לקבל אפילו לא שיחת טלפון מה'ר אוירבאך,, התחקיר המלא יחשף בל"נ בימים הקרובים- כך מבטיחים העסקנים שליט"א.
ספרדי?! אל תהפך לבשר התותחים של ישעיהו ווין ואונא!! הצל את נפשך מבעוד מועד, אל תתן לתמימות שלך למכור את נשמתך לאנשי דמים ומרמה, כי ביום פקודה הם לא יהיו שם בשבילך!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.