רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באפריל 2014

מבזקים - מפה ומשם


חשיפה במחתרת: מדיווחים שהגיע לידי כתבנו עולה כי ח״כ אלי ישי יהיה ככה״נ מקום מס׳ 2 במפלגתו החדשה של ח״כ לשעבר משה כחלון
----------------
ישראל כהן ב'כיכר': למרות הגזירות על עולם התורה. בחסידות ויז'ניץ העבירו היום 4 מיליון ש"ח לכל אברכי הכוללים - תשלום משכורות של 3 חודשים
----------------
אטינגר בהארץ:מינוי הגר"ש כהן ליורשו של הגר"ע מחזק את דרעי אך מרחיק מסורתיים ומזרחיים מש"ס. לכחלון זה בשורה של ממש, בונה להיבנות מהמזרחים והמסורתיים שתמיד היווה רוב ממצביעי ש"ס
טוכפלד בישראל היום:לא פלא שכחלון העניק את בשורת שובו דווקא ל'ידיעות' המתנדב להעניק קמפיין חינם לכל מי שעשוי לגרוע מנדטים מהליכוד
 ----------------
חסידי הרב ברלנד שנמצאים בזימבבואה עוזבים על הבוקר במספר אוטובוסים לכיוון יוהנסבורג ושם יעבירו את החג ככל הנראה. הרב בעצמו יורשה להישאר במדינה בתנאי שהחסידים לא יחזרו לשם. עדיין לא ידוע אם הרב ישהה איתם בחג ביוהנסבורג או יעביר את החג עם הרבנית במקום אחר
----------------
חרדים 10 •  נסגר התיק נגד הגאון רבי יורם אברג'יל
פרקליטות מחוז דרום הודיעה על סגירת התיק נגד הגאון רבי יורם אברג'יל • כזכור הרב נעצר בחשד כי פעל עם שלום דומרני על מנת לאיים על תומכי המועמד אייל מסיקה בנתיבות • פרקליטו: "החלטת הפרקליטות מוכיחה את טענתנו מהרגע הראשון, כי לא היה מקום לעצור את הרב אברג'יל מלכתחילה"
 ----------------
ראשוני: הגר"א ברלנד, המריא בדקות האחרונות במטוסו הפרטי של מארחו בזימבבואה ירון ימין בדרכו ליוהנסבורג, לשהייה למשך כל חג הפסח.

להמשך המבזקים כנסו לכאן:



 ----------------
השר אורי אריאל מהבית היהודי אמר כי בניגוד לעמדת שר החוץ האמריקני, אין מחלוקת בין כל שרי הממשלה שהאשמים בפיצוץ השיחות הינם הפלסטינים.
----------------
יושב ראש הבית היהודי נפתלי בנט אמר כי ישראל לעולם לא תתנצל על בניה בירושלים.
 ----------------
הגראי"ל: אין לסמוך על מורי הוראה שלא מצייתים לגדו"י
 ----------------
החברותא של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן מעיד כי הוא מורה שאין לסמוך על פסיקת מורי הוראה שלא מצייתים לגדולי הדור. הרב משה יהודה שניידר מוסיף ומעיד כי הגראי"ל נשאל גם על אותם מורי הוראה שהתחמקו מלהורות להצביע ליהדות התורה והורה "לחפש רבנים אחרים
 ----------------
דובר המשטרה (דתי/חרדי) מדוברות אח״מ מעדכנים כי:  במסגרת תיק החקירה שמנהלת היחידה ובהמשך לחקירתו בימים האחרונים, בשעה זו נחקר באזהרה  עורך הדין החשוד בביצוע עבירות שיבוש הליכי משפט והדחה בחקירה ובעדות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה.
 ----------------
בימ"ש ראשל"צ, ש' איטנה נחמן: הרשעת נהג אמבולנס וחובש בכיר במד"א במעשה מגונה בנסיבות אינוס במטופלת
דובר המשטרה (דתי/חרדי) :מדוברות אח״מ מעדכנים בנוש הארכת תוקף צו איסור פרסום פרשה 404.
בימ״ש השלום בראשל״צ האריך עד יום 17.4.14 בשעה 12:00 את תוקף צו איסור הפרסום משיקולים של טובת החקירה בפרשה 404 האוסר לפרסום כל פרט מפרטי החקירה ומידע בנוגע לחקירה לרבות זהות חשודים ומעורבים שטרם נחקרו, גירסאות שניתנו ויינתנו וחומרי חקירה. ניתן לפרסם שמות חשודים שנחקרו לרבות עיקרי החשדות.
 ----------------
בכיר באכ"א חושף בוואלה כיצד יעבוד המרכז החרדי שיחליף את הממ"חים; מתחם התכנסות נפרד, ללא סרטים, ללא בנות. נכנסים ותוך 10 דקות בחוץ. אם הבחור בחר להתגייס ולקבל מידע יפנו אותו לשם כך
 ----------------
חברי מועצת העיר ירושלים קיימו היום בבוקר סיור מיוחד באזור עין כרם, בכדי ללמוד את השטח ואת התוכניות לשימור ופיתוח המקום. בסיור השתתפו: תומר ניר, נחמניאל סבן, יצחק פינדרוס, אליעזר ראוכברגר, מיכאל מלכיאלי ויוחנן ויצמן.
 ----------------
בהוראת ראש העיר הרב חנוך זייברט המשטרה לא תנקוט הליכים נגד האדם שניסה להצית עצמו. והוא שוחרר כעת. משום שמדובר באדם קשה יום שצריך לעזור לו.
 ----------------
מגזין החג של עיתון 'העדה': מרן הגאב"ד הגרי"ט ווייס שליט"א מספר על ימי עלומיו ועל רבותיו בלאנדאן וגייטסהעד
 ----------------
מרוה לצמא במוסף החג: מסע מטלטל ומצולם המחזיר את קוראיו 2000 שנה אחורה ומלווה את עולי הרגל מחברון לירושלים בימים ההם. תיעוד מרתק המעורר את געגועים בלתי נתפסים למקום המקדש.
 ----------------
המצב הכלכלי משפיע:
דרמה: תושב בני ברק במצב כלכלי קשה הגיע לפני מס' דקות ללשכת ראש העיר, שפך על עצמו נפט וניסה להצית את עצמו. מאבטח הלשכה הצליח להוציא ממנו ברגע האחרון את המצית
 ----------------
שלומי גרטנר דודי קאליש בהקלטת ראיון לרדיו קול חי שיושמע בפסח
תחילת הפרשה במכתב למנהל מח"ש, בו מוזכר שמו של קצין, שיחידתו המליצה לקדם אותו. שמו של אותו קצין היה מוכר לפונה, שכן הוא הודה בעבר, כי צילם עצמו בעת קיום יחסי מין עם נשים שונות (חלקן טענו שלא בידיעתן) והציג את הסרט לשני פקודיו. כך נכתב: "מה רבה היתה הפתעתי שבעיון בתיקו האישי גיליתי שהנ"ל מחזיק בהסמכה לרבנות ואף מקבל הטבות שכר ממ"י בגינה".
כתב האישום:
כתב האישום אשר הוגש לבית המשפט מנה 65 עמודים, בו נטען כי  אנשי כוחות הביטחון שלמדו במסגרות לימודים שונות שהוקמו בשנים 1999-2001, ללימודים תורניים לקראת קבלת תעודת השכלה תורנית גבוהה (תעודת השת"ג) (תעודה המוענקת ע"י הרבנות הראשית והינה מקבילה לתואר ראשון) – כלל לא עמדו בתנאי הזכאות שנקבעו בגופי הביטחון למתן הטבות שכר, בגין לימודים כאמור. גם נטען, כי המכללות השונות, כמו גם הרבנות הראשית עצמה, הנפיקו במרמה לתלמידים מסמכים ותעודות הכוללים נתונים כוזבים, במטרה ליצור מצג לפיו תלמידי המסלול עומדים בקריטריונים של הרבנות (לקבלת תעודת השת"ג) ושל גופי הביטחון (לקבלת הטבות שכר בגין לימודים תורניים). על סמך מצג כוזב זה, אישרו גופי הביטחון את זכאותם של אנשי הקבע והשוטרים להטבות שכר.
בעקבות הגשת כתב האישום, הוחלט במשטרה ובצבא להפסיק את מתן הטבות השכר שניתנו שלא כדין לאנשי כוחות הביטחון.
הנאשמים שעניינם נדון היום:
נאשם 1 - הרב מאיר רוזנטל  - שימש כאחראי במכללת דרכי הוראה על הנפקת האישורים השונים, ובהמשך, פעל מול הרבנות הראשית להשגת תעודות ההשת"ג עבור מרבית המכללות.
היום הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות, סיוע לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה, לפי סעיף 220(1) ו-(5) לפקודת מס הכנסה [נוסח חדש] והלבנת הון.
נאשם 2 - הרב יצחק אוחנה - מנהל מחלקת בחינות והסמכה ברבנות הראשית.
היום הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מתן תעודה כוזבת, מרמה והפרת אמונים, שבועת שקר.
נאשם 3 - מאיר רואימי - הקים וניהל את מכללת בית שאן.
היום הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, סיוע לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות, מרמה.
נאשם 4 - שרון אפריאט - שימש כמגיד שיעור במכללת בית שאן.
היום הורשע ב סיוע לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.
נאשם 5 - חיים בן חיים - הקים וניהל את מכללת גן נר.
היום הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה.
נאשם 7 - אהרון גוטסדינר - הרב של מחוז צפון במשטרה.
היום הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, סיוע לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות,
סיוע לניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, לפי זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות, לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, מרמה לפי סעיף 220(5) לפקודת מס הכנסה [נוסח חדש].
נאשם 9 - יוני בן ארי - שימש כמנהל האדמיניסטרטיבי של מכללת קארו.
היום הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.
 ----------------
כעת נצפו ח"כ אריאל אטיאס יחד עם הרב פנחס אבוחצירא בחצר ביתו של הרב בבאר שבע.
 ----------------
מתוך תביעה שהגיש המכס כנגד בחור ישיבה שנתפס מבריח סיגריות:
 ----------------
ליצמן בקול חי: משה כחלון הוא אלטרנטיבה ראויה. הוא יהודי חם שמכיר את השכבות החלשות. ניתן יד לכל מי שיתן סיכוי להפלת הממשלה האכזרית שלא מרחמת על הבריות
 ----------------
ח״כ מאיר פרוש, ר״ע ביתר מאיר רובינשטיין, ר״ע אלעד ישראל פרוש, ומ״מ ר״ע ירושלים יוסי דייטש וישראל ורטהיימר נועדים כעת כבכל שנה לקראת החג עם מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו. בפגישה סוקר המפכ״ל על היערכות המוגברת של המשטרה לקראת החגים בארץ בכלל ובירושלים בפרט.
 ----------------
חדש מבית "הומינר מזכרות", כיפות יוקרתיות אופנתיות עם שילוב עור אמיתי ומשוחזר בהטבעת שם אישי, בשלל דגמים, צבעים ועיצובים.
 ----------------
סגן ראש העיר ומנהל המחלקה המונציפלית של דגל התורה מנחם שפירא הערב בפגישה וקבלת תעודה משר הפנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.